بازدید سایت : ۱۸۷۹۶
| کد خبر ۳۰۲۴۵۲
کپی شد

◄ رقیب جدید برای رانندگان اسنپ و تپسی/ استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافری آسان تر می شود

راه اندازی چنین اپلیکیشنی بر این اساس انجام خواهد شد که رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در خلا وجود آن، بدون داشتن مجوز، در حال فعالیت در حمل و نقل جاده ای مسافری هستند.

رقیب جدید برای رانندگان اسنپ و تپسی/ استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافری آسان تر می شود
تین نیوز |

 رانندگان سواری کرایه  از احتمال آغاز  فعالیت  اپلیکیشن مختص سواری کرایه در آینده ای نزدیک، برای آسان تر شدن استفاده مسافران از ناوگان سواری کرایه خبر دادند.

به گزارش تین نیوز ، رانندگان سواری کرایه می گویند راه اندازی چنین اپلیکیشنی بر این اساس انجام خواهد شد که رانندگان اسنپ و دیگر تاکسی های اینترنتی در خلا وجود آن، بدون داشتن مجوز، در حال فعالیت در حمل و نقل جاده ای مسافری هستند.

آنان تاکید کردند که در صورت آغاز فعالیت این اپلیکیشن ، رانندگان ناوگان سواری کرایه دارای  یک اپلیکیشن  اختصاصی و سراسری خواهند بود.

رانندگان سواری کرایه بین شهری امیدوارند این بار سامانه‌ ای شکل گیرد که توان متقاعدسازی نهادهای نظارتی و قضایی را داشته باشد؛ قدرت رقابت با غول‌ هایی مثل اسنپ و تپسی را پیدا کند و مهم‌ تر از همه، با مشارکت واقعی رانندگان راه اندازی شود.

به گزارش تین نیوز، اشاره رانندگان سواری کرایه به غیرمجاز بودن فعالیت رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی در حمل و نقل مسافری بین شهری، از آن جهت است که  رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای برای فعالیت در این بخش باید مجوزهای لازم را از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کسب کنند.

موضوعی که در مورد رانندگان اسنپ و تپسی صدق پیدا نمی کند و آنان بدون داشتن مدارک و تاییده های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که متولی حمل و نقل عمومی جاده ای است به فعالیت در این حوزه می پردازند و همین موضوع موجب اعتراض رانندگان سواری کرایه شده است.

آنان معتقدند یا باید رانندگان اسنپ و تپسی هم  مدارک و مجوزهای مورد نیاز برای فعالیت در حمل و نقل مسافری بین شهری را بکسب کنند یا رانندگان سواری کرایه مانند رانندگان اسنپ و تپسی و دیگر تاکسی های اینترنتی بدون اخذ این مدارک و پرداخت هزینه های مرتبط با آن، به فعالیت خود ادامه دهند چرا که به اعتقاد آنان در غیر این صورت، ادامه روند کنونی مصداق بارز یک بام ودو هوا و  تبیعض بین این دو گروه از رانندگان خواهد بود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید تین نیوز، تا ۲۴ ساعت بعد منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.
  • در نوشتن نظرات، لطفا بعد از هر کلمه، یک فاصله خالی بگذارید.
  • در انتقال تخلفات دستگاه‌ها، موارد تخلف را با ضمیمه نمودن اسناد تخلف به آدرس info@tinn.ir ارسال نمایید تا امکان پیگیری بصورت مستند فراهم شود.

  • ظفرعظیمی مهر پاسخ

    رانندگان حرفه ای سواری کرایه بین شهری کارت هوشمند مسافری دارند و هر سال تمدید کارت هوشمند با احراز شرایط تست اعتیاد حدنساب پیمایش و صورتحساب سالانه و از ان گذشته رانندگان حرفه ای اشنا به جاده و خطرات جاده هستند که استنپ ها شرایط ناوگان جاده ای را ندارند .