| کد خبر: 43211 |

◄ نخستین هفته نامه " حمل و نقل " کشور منتشر شد

تین نیوز | اولین شماره از نخستین هفته نامه تخصصی "حمل و نقل" سه شنبه، 28 بهمن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ما، این هفته نامه که برای نخستین بار در قالب یک نشریه هفتگی به بخش حمل و نقل می پردازد و با هدف پاسخگویی هر چه بیشتر به نیازهای این بخش منتشر شده است، سه شنبه هر هفته بر روی دکه های مطبوعات قرار خواهد گرفت.

هفته نامه حمل و نقل به صاحب امتیازی محمد رحمتی، وزیر اسبق راه و ترابری، مدیر مسئولی مسعود ذهبیون، مدیرکل اسبق روابط عمومی وزارت راه و ترابری و مدیرمسئول کنونی تین نیوز (شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل) و سردبیری سعید شریعتی از روزنامه نگاران با سابقه کشور و همچنین با همفکری و همراهی جمعی از کارشناسان و متخصصان این حوزه، در 16 صفحه به صورت تمام رنگی و در قطع مترویی منتشر و به علاقه مندان عرضه می شود.

مسعود ذهبیون، مدیر مسئول این هفته نامه همزمان با انتشار آن به خبرنگار ما گفت: اگر چه در بخش حمل و نقل، فصلنامه و ماهنامه های متعددی منتشر می شود اما با توجه به گستردگی، اهمیت و جایگاه این بخش زیربنایی که نقش بی بدیلی در رشد اقتصادی کشور دارد نیاز به انتشار نشریه ای که فواصل انتشار آن کوتاه تر باشد بیش از پیش احساس می شد.
 
وی افزود: با توجه به تجربه ای که پس از راه اندازی شبکه خبری تحلیلی صنعت حمل و نقل (تین نیوز) کسب شده بود، با تشویق جمعی از متخصصان حمل و نقل تصمیم به انتشار هفته نامه ای مکتوب و نوشتاری در این حوزه گرفته شد که اکنون و پس از ماه ها تلاش، اولین شماره آن در قالب نخستین هفته نامه حمل و نقل، سه شنبه 28 بهمن به علاقه مندان، متخصصان، کارشناسان و متخصصان این حوزه عرضه شده است.

به گفته ذهبیون این هفته نامه بنا دارد با انعکاس صحیح، سریع و تخصصی موضوعات و اطلاعات تمامی سطوح حمل و نقل از جمله زیرساخت، خدمات، بازرگانی، بهره برداری و ... و همچنین با برقراری ارتباط دوسویه مداوم و صحیح بین بخش‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی، گامی در جهت پاسخگویی به نیازهای این بخش و بهبود و توسعه هر چه بیشتر آن بردارد.

وی تاکید کرد: به طور قطع در این راه، نیازمند همراهی، همدلی، حمایت علمی و عملی تمامی دست اندرکاران بخش حمل و نقل خواهیم بود تا صدای فعالان این بخش، از خصوصی تا دولتی، دانشگاهی و کارگری  رساتر از گذشته و بیش از پیش شنیده شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • خوانساری 0 0

    تو را من چشم در راهم… ضمن سلام و عرض سپاس از انتشار هفته نامۀ حمل و نقل، امید است در راهی که گام نهاده اید، موفق و پیروز باشید و این نشریه نیز همچون سایر نهال هایی که کاشتید(آغاز - تین و …) به بار بنشیند. توفیق یکایک عزیزان را از روشن کنندۀ راه خواستارم.

  • یاسر 0 0

    با سلام ضمن تبریک، برایتان آرزوی توفیق داریم. ما جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی امیر کبیر و فعال در زمنیه حمل و نقل، آمادگی همکاری داریم. آدرس ایمیل در اختیاراتان هست. اگر تمایل داشتید، بفرمائید که در این مسیر همراه شویم. موفق باشید. تین نیوز: سلام لطفا به ایمیل info @ tinn. ir ایمیل بزنید یا با شماره ۴۴۶۰۳۷۸۹ تماس بگیرید و نحوه تماس خود را اعلام کنید.