| کد خبر: 27337 |

تلاش برای بازگشایی محور ریلی تهران - جنوب ادامه دارد / جابه‌جایی مسافران برعهده استان خوزستان است

تین نیوز | فرماندار خرم آباد گفت: به‌خاطر مسدود شدن مسیر ریلی لرستان-جنوب، قطارهای مسافربری دچار توقف شده و از آنجایی که این توقف ها در محدوده استان لرستان نبوده و در محدوده استان خوزستان است این استان باید مسافران را جابه‌جا کند.
 
حبیب الله خجسته پور اظهار کرد: بعد از خارج شدن قطار باری از ریل که در ساعت 2 و 30 دقیقه در محدوده تنگه "پنج" و "کشور" رخ داد تمام نیروهای خود را برای راه‌اندازی محور ریلی لرستان اعزام کردیم.
 
وی افزود: از بامداد امروز تاکنون تلاش‌ها برای بازشدن مسیر ریلی ادامه دارد و تا چند ساعت دیگر این مسیر باز می‌شود و قطارها می‌توانند تردد کنند.
 
فرماندار شهرستان خرم آباد با اشاره به جابه‌جایی مسافران قطارهای مسافربری  بیان کرد: به خاطر مسدود شدن مسیر ریلی لرستان-جنوب، قطارهای مسافربری دچار توقف شده‌اند و از آنجایی که این توقف ها در محدوده استان لرستان نبوده و در محدوده استان خوزستان است و باید این استان مسافران را جابه‌جا کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مدیراسبق 0 0

    حالا دراین وضعیت فرافکنی وسلب مسئولیت جایگاهی ندارد! به فکر مردم بیچاره ای باشید که وسط را مانده اند!الحمدالله مجلسیون وکمیسیون عمران هم که فقط حرف میزنند!بابا پیگیری کنید ببینید این همه سانحه علتش چیه؟؟؟؟ ظاهرا " تا فاجعهای عظیم رخ نده کسی نه استعفا میده نه برکنارمیشه!!!!

  • افشاگر 0 0

    رانت خواران و مدیران بی مسئولیت و فاسد باید پاسخگو باشند دزدی سیستماتیک همه جا را فرا گرفته خدایا ما را از این فاجعه پلید " مصلحت پرستی " که چون همه گیر شده، وقاحتش از یاد رفته و بیماریی شده که از فرط عمومیتش، هر که از آن سالم مانده، بیمار می نماید مصون بدار، تا: " به رعایت مصلحت، حقیقت را ذبح شرعی نکنیم

  • عباس 0 0

    ظرفیت بازسازی خطوط در کشور بالغ بر ۲۵۰ کیلومتر در سال می باشد مشکل ضعف مدیریت برای اجرا می باشد البته کلیه امور وزارت راه همینطور می باشد اقایان یا غیر مرتبط انتصاب یافته اند یا اهل کار نیستند و فقط اوقاتشان در برگزاری سمینار ها سخرانیها و مصاحبه ها برای کار نکرده می گذرد