| کد خبر: 269389 |

عیدی دولت به شمالی ها و مسافران با افتتاح آزادراه قزوین رشت

​استاندار گیلان آزادراه قزوین ـ رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال ها انتظار به ثمر نشست.

تین نیوز

​استاندار گیلان آزادراه قزوین ـ رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال ها انتظار به ثمر نشست.

 

 

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، اسدالله عباسی صبح امروز در آئین بهره برداری باقیمانده آزادراه رشت ـ قزوین در محدوده منجیل به رودبار اظهار کرد: سفر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور به علت تداخل برنامه ها به گیلان لغو شد و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان به این استان سفر کند.

استاندار گیلان با قدردانی از همراهی، صبوری و تعامل مردم شهرستان رودبار در اجرای پروژه باقیمانده آزادراه رشت - قزوین بیان کرد: کمک های مردمی و همراهی اجتماعی در شهرستان رودبار سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را بالا برد.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم اعتبار ویژه برای سرعت بخشی اجرا و تکمیل پروژه آزادراه تعریف کرد، گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال ها انتظار به ثمر نشست.

استاندار گیلان با اشاره به طولانی شدن فرایند احداث قطعه باقی مانده آزادراه قزوین - رشت به دلیل شرایط توپوگرافی، عنوان کرد: مشکل اصلی پیمانکاران در سال های گذشته مطالبات بود که عمدتا از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت می شد، اما دولت سیزدهم یک هزار میلیارد تومان در سفر اول به گیلان برای دو پروژه راه آهن و آزادراه تخصیص داد.

عباسی پروژه آزادراه قزوین - رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و متذکر شد: سعی شده با افتتاح این پروژه ، بازار زیتون با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون افزود: برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر عبور خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.