| کد خبر: 205309 |

برق ۹۰ هزار مشترک گیلانی به‌دلیل بارش برف قطع شد

هم‌اکنون از حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق حدود ۹۰ هزار مشترک با قطعی برق روبه‌رو هستند که در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: هم‌اکنون از حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک برق حدود ۹۰ هزار مشترک با قطعی برق روبه‌رو هستند که در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

عظیم بلبل‌آبادی امروز در جمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی از تمامی مشترکانی که برق آنها قطع شده است اظهار داشت: به‌دلیل بارش شدید برف پست‌های برق در شهرستان‌های املش، لاهیجان، لنگرود، رودسر، چمخاله و رحیم آباد، سیاهکل و صومعه‌سرا از ساعت 6 صبح امروز از مدار خارج شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان از خارج شدن چهار خط 230 کیلوولت و یک خط 400 کیلوولت به‌علت بارش سنگین برف از مدار خبر داد و گفت: 54 اکیپ عملیاتی و اجرایی شرکت برق منطقه‌ای گیلان همراه با 195 نفر نیروی انسانی شبانه‌روز در تلاش برای حل مشکلات ایجاد شده برای مردم هستند.

وی با بیان اینکه پدیده گالوپینگ علت اصلی قطع برق است تصریح کرد: بارش شدید و سنگین برف موجب ایجاد گالوپینگ و برخورد خطوط فشار ضعیف با خطوط فشار قوی و برخورد درختان مجاور دکل‌های برق با سیم‌های خطوط برق شد که این امر موجب قطع برق مشترکان شده است.

بلبل‌آبادی با تأکید بر اینکه از اکیپ‌های عملیاتی استان مازندران نیز برای تسریع در روند امدادرسانی در گیلان درخواست کمک کردیم عنوان داشت: هم‌اکنون از حدود یک میلیون و 400 هزار مشترک برق حدود 90 هزار مشترک با قطعی برق روبه‌رو هستند که در تلاش هستیم در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

به گزارش تسنیم بارش شدید برف که از روز اوایل هفته در گیلان شروع شده است باعث قطع برخی از راه‌های ارتباطی و برق مشترکان شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.