| کد خبر: 193971 |

فعالیت گمرکات گیلان شبانه‌روزی می‌شود

طبق آمارهای موجود در سال گذشته بیش از 50درصد از حجم صادرات ایران به کشور روسیه از طریق گمرکات استان گیلان انجام شده است.

تین نیوز

 ناظر گمرکات گیلان از فعالیت شبانه‌روزی گمرکات گیلان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به‌زودی عملیات ترخیص کالا در گمرکات گیلان بدون محدودیت زمانی انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ابوالقاسم یوسفی‌نژاد از برنامه جدید گمرکات گیلان در راستای ارائه خدمات شبانه‌روزی به تجار و بازرگانان کشور خبر داد و اظهار کرد: به‌زودی عملیات ترخیص کالا در گمرکات گیلان بدون محدودیت زمانی انجام می‌شود.

ناظر گمرکات گیلان با بیان این‌که توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بندری و گمرکی این استان در حوزه‌های مختلف بسیار قابل توجه است عنوان کرد: طبق آمارهای موجود در سال گذشته بیش از 50 درصد از حجم صادرات ایران به کشور روسیه از طریق گمرکات استان گیلان انجام شده است.

مدیرکل گمرکات بندرانزلی عضویت کشور روسیه در پیمان اتحادیه گمرکی اوراسیا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: روسیه مهم‌ترین کشور عضو این معاهده محسوب می‌شود بنابراین افزایش حجم معادلات تجاری و اقتصادی با این کشور می‌تواند مزایای بسیار زیادی را نصیب کشورمان کند.

یوسفی‌نژاد اصلاح برخی قوانین و مقررات به ویژه در حوزه ارزش‌های گمرکی را گامی مثبت جهت ارتقاء روابط اقتصادی و تجاری دو کشور ایران و روسیه خواند و گفت: انتظار داریم با توجه به تغییرات و تحولاتی مثبتی که در حوزه قوانین گمرکی ایجاد شده حجم تجارت ایران به روسیه افزایش یابد.

وی از برنامه جدید گمرکات گیلان برای استفاده بیشتر از ظرفیت‌های صادراتی کشورمان خبر داد و اظهار داشت: به‌زودی فعالیت گمرکات گیلان به حالت شبانه‌روزی در می‌آید و این مطلب به معنی این است که محدودیت‌های موجود تحت عنوان ساعت کاری و اداری در این مجموعه حذف خواهند شد.

ناظر گمرکات گیلان استفاده تجار و بازرگانان گیلانی از ظرفیت‌های صادراتی به وجود آمده بین دو کشور ایران و روسیه را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان نمونه استان گیلان می‌توانند با ارتقاء کیفیت تولیدات خود حضور موفق‌تر و بیشتری در بازار بزرگ کشور روسیه داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.