بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

معرفی ۲۱ طرح‌ گردشگری برای دریافت تسهیلات

معرفی ۲۱ طرح‌ گردشگری برای دریافت تسهیلات

تین نیوز | کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان از معرفی طرح‌های گردشگری به صندوق مهر امام رضا(ع) برای دریافت تسهیلات بانکی خبر داد.
 
تیمور خالدی اظهار کرد: این تسهیلات در قالب طرح‌های اشتغالزایی گردشگری است که توسعه و تجهیز 21 واحد غذاخوری بین راهی در مسیر شهرستان‌های سنندج، مریوان، سروآباد، کامیاران، سقز، دهگلان، قروه و دیواندره را شامل می‌شود.
 
وی افزود: در این واحدهای بین راهی برای 39 نفر به طور مستقیم شغل ایجاد خواهد شد که میزان تسهیلات مورد نیاز برای توسعه و تجهیز این واحدها 880 میلیون تومان است.
 
خالدی در ادامه تصریح کرد: طی جلسه کارگروه اشتغال استان کردستان طرح‌های گردشگری این استان برای دریافت تسهیلات بانکی به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی خواهند شد تا در زمینه توسعه و تجهیز واحدها و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار اقداماتی انجام پذیرد.
 
کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در پایان گفت: توسعه و تجهیز واحدهای اقامتی و غذاخوری بین راهی موجب جذب گردشگر، توسعه صنعت گردشگری و ایجاد رفاه و آسایش برای گردشگران و مسافران ورودی به استان خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.