| کد خبر: 246789 |

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

◄ افزایش ۴۰ درصدی ترافیک اربعین در محورهای کرمانشاه/ اعمال محدودیت برای تردد خودروهای سنگین

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی حجم ترافیک محورهای استان در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه در اربعین سال ۱۳۹۸ خبر داد.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۴۰ درصدی حجم ترافیک محورهای استان در ایام اربعین امسال نسبت به مدت مشابه در اربعین سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ کیخسرو دستغیب ، با اشاره به افزایش روزافزون حجم ترافیک در محورهای استان، گفت: هرچه به روز اربعین نزدیک‌تر می شویم بر حجم ترافیک در محورهای استان افزوده می شود.

وی افزود: روز گذشته تردد ۶۰۰ هزار خودرو در سطح محورهای استان به ثبت رسید که نسبت به اربعین سال ۱۳۹۸ بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است.

دستغیب گفت: در حال حاضر عمده ترافیک مربوط به محور کنگاور و ورودی استان از سمت کردستان به سمت اسلام آبادغرب و حمیل و نیز محورهای منتهی به شهرستان های گیلانغرب و قصرشیرین است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بیشترین حجم ترافیک نیز مربوط به ساعت ۱۶ تا ۲۱ شب و نیز ساعت دو تا هشت صبح است.

دستغیب از اعمال برخی محدودیت های ترافیک به دلیل افزایش حجم تردد در محورهای استان خبر داد و افزود: تردد هرگونه کامیون و کامیونت و نیز تانکرهای حمل سوخت در محور حمیل- ایلام ممنوع شده و محور جایگزین برای این خودروها محور اسلام آبادغرب-قلاجه در نظر گرفته شده است.

دستغیب از رانندگان خواست با توجه به افزایش حجم تردد، بیش از هر زمان دیگر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

وی افزود: همچنین به طور جد از زوار می خواهیم از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی اجتناب کرده و حتما در موکب های مسیر و محل های مناسب استراحت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.