| کد خبر: 216877 |

حوادث رانندگی در کرمانشاه سه کشته به جا گذاشت

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع چهار سانحه رانندگی در محورهای سنقروکلیایی و صحنه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در این حوادث سه نفر کشته و هشت نفر هم زخمی شدند.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع چهار سانحه رانندگی در محورهای سنقروکلیایی و صحنه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد و گفت: در این حوادث سه نفر کشته و هشت نفر هم زخمی شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد حیدری اظهارداشت: در حادثه نخست که در محور روستای قمام به ده عباس در شهرستان سنقروکلیایی رخ داد یک دستگاه خودروی پراید از مسیر خود منحرف و واژگون شد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه راننده که مردی ۵۰ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و سه سرنشین آن همسر و ۲ دخترش بودند نیز مصدوم شدند.

سرهنگ حیدری افزود: ۲ سانحه فوتی دیگر در محور شهرستان صحنه رخ داد که در مورد اول یک دستگاه خودروی وانت نیسان حوالی روستای جامیشان علیا با سرعت در حال حرکت بود که سرنشین آن که دختری ۱۵ ساله بود به علت بی احتیاطی از خودرو به بیرون پرتاب شدو جانش را از دست داد.

رییس پلیس راه کرمانشاه یادآور شد: در مورد دوم نیز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور چمچمال صحنه نرسیده به روستای چقاجانعلی واژگون و مرگ راننده را رقم زد.

وی در خصوص دیگر حادثه رانندگی رخ داده در محور صحنه، گفت: در این حادثه نیز یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حوالی روستای سراب بیدسرخ به علت سرعت زیاد واژگون شد.

حیدری ادامه داد: بر اثر واژگونی این خودرو ۲ خانم میانسال، ۲ دختر ۱۱ و ۶ ساله و یک دختر ۱۷ ساله مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

در چهار ماه سپری شده تلفات رانندگی در استان کرمانشاه نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۴ درصد و مجروحان نیز بیش از ۱۳.۵ درصد کاهش داشته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.