| کد خبر: 246178 |

◄ ۳ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی کرمانشاه در هفته دولت افتتاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و کلنگ زنی یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مجتمع ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی و کلنگ زنی یک مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در هفته دولت خبر داد و گفت: برای افتتاح این تعداد مجتمع ۱۷۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: استان کرمانشاه داری ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی در حال بهره‌برداری است و تعداد ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی در حال ساخت نیز در استان در حال آماده سازی می باشد.

وی گفت: علاوه بر افتتاح سه مجتمع خدمات رفاهی در هفته دولت برای خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، یک مجتمع خدمات رفاهی با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال با دریافت مجوز و مراحل اداری آماده کلنگ‌زنی است.

کرمی گفت: در شهرستان سرپل ذهاب مجمتع خدمات رفاهی با سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریال و با اشتغال زایی برای ۱۲ نفر در محور سرپل ذهاب به کرند غرب با ظرفیت خدمات رسانی به چهار هزار خودرو به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: در حوزه شهرستان کرمانشاه در محور کوزران به گهواره مجتمع خدمات رفاهی با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و به ظرفیت خدمات رسانی به بیش از سه هزار خودرو در روز و اشتغالزایی برای هشت نفر افتتاح و به بهربرداری می‌رسد.

کرمی عنوان کرد: در شهرستان ثلاث‌باباجانی در محور ازگله به گرده نو با سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال و ظرفیت خدمات رسانی به بیش از چهار هزار خودرو در روز و اشتغالزایی هشت نفر بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: این مجتمع های خدمات رفاهی با نگاه ویژه دولت سیزدهم و با تلاش، همت بخش خصوصی و حمایت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افتتاح می شود.

وی ادامه داد: این مجتمع ها مکان هایی برای ارائه خدمات رفاهی بهداشتی به مسافران بین جاده ای هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین ‌امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و مزاحمت‌های ترافیکی و افزایش جاذبه های توریستی، گردشگری و فرهنگی بسیار موثر است.

وی در پایان افزود: این مجتمع های خدمات رفاهی مکان هایی برای ارائه خدمات رفاهی بهداشتی به مسافران بین جاده ای هستند که خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین ‌امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و مزاحمت‌های ترافیکی و افزایش جاذبه های توریستی، گردشگری و فرهنگی بسیار موثر است.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.