| کد خبر: 244052 |

◄ ۴۱ پروژه راهداری استان کرمانشاه در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد که اکنون ۴۱ پروژه راهداری در استان با اعتباری بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان در حال اجرا است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اعلام کرد که اکنون ۴۱ پروژه راهداری در استان با اعتباری بیش از ۲۸۱ میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی اظهار داشت: این پروژه ها مربوط به حوزه های نگهداری راه، ایمنی و حریم، ابنیه، راه روستایی و نگهداری ماشین آلات است. 

وی افزود: اکنون ۹ پروژه در حوزه نگهداری راه های استان شامل آسفالت و لکه گیری ۴۵ کیلومتر راه با اعتبار ۹۸ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در حال اجرا است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه ابنیه فنی شامل پل ها، گذرگاه ها و تقاطع ها هشت پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان در حال اجرا است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

کرمی در رابطه با پروژه های حوزه ایمنی راه نیز گفت: در این حوزه ۱۴ پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان در جریان است که در مجموع ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اجرای پروژه راه‌های روستایی را نیز یکی از اولویت های اصلی حوزه راهداری عنوان کرد و گفت: در مجموع امسال ۶ پروژه راه در حوزه راه‌های روستایی با استفاده از ۱۳۸ میلیارد تومان اعتبارات استانی آغاز کرده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه پیشرفت پروژه‌های راه روستایی استان را تا این لحظه ۱۳ درصد عنوان کرد.

کرمی تعمیر و نگهداری ماشین آلات را نیز از جمله دیگر برنامه های راهداری کرمانشاه عنوان کرد و گفت: اعتبار این بخش هفت میلیارد تومان است.

نصب ۳۱ دوربین جدید در راه های کرمانشاه 

کرمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۳۱ دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده ای نصب شده و سامانه‌های ثبت تخلفات جاده‌ای قابلیت تشخیص انواع تخلفات را دارد.

وی افزود: این تعداد دوربین قابلیت ثبت تخلفاتی از جمله سرعت لحظه ای غیر مجاز در محل نصب سامانه، سرعت غیرمجاز متوسط در طول مسیرها بین ۲ سامانه، تخلف عدم تردد از بین خطوط و عدم رعایت فاصله طولی با برخودروی جلویی را دارند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه با بیان اینکه خطای انسانی سهم بزرگی در وقوع تصادفات جاده‌ای دارد، گفت: بیشترین عامل تلفات جاده ای به دلیل سرعت غیرمجاز است که کاربران جاده ای با عدم رعایت سرعت مجاز و فاصله غیرمجاز باعث به وقوع پیوستن تصادفات جاده ای می‌ شوند. 

کرمی همچنین اظهار داشت: تمام محورهای اصلی و شریانی کرمانشاه به سامانه های ثبت تخلفات تردد با قابلیت پلاک خوانی مجهز شده و امید آن می رود این عوامل بازدارنده‌ موجب کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در سطح محورهای استان باشیم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پایان، از رانندگان و کاربران جاده‌ای خواست تا با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از هرگونه سرعت، سبقت غیرمجاز و تخلفات حادثه ساز اجتناب کنند. 

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.