| کد خبر: 242380 |

جاده‌های کرمانشاه در حال ایمن سازی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ایمن سازی و افزایش ضریب ایمنی جاده‌های استان با تعمیر و نوکوبی گاردیل ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دور برگردان‌ها با هدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی در حال انجام است.

تین نیوز

فریبرز کرمی افزود: کاهش تصادف‌های جاده‌ای، تلفات جاده ای و ایمن سازی محورهای مواصلاتی یکی از مهمترین دغدغه‌هایی است که با جدیت برای کاهش آن ها تلاش می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در همین راستا جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه اقدامات زیادی صورت گرفته که خوشبختانه باعث کاهش سوانح رانندگی در استان شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: سال گذشته کار تعمیر و یا نوکوبی ۱۸۰ کیلومتر گاردریل، نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی و نصب بیش از ۴۲ هزار عدد گل گاردیل و نیوجرسی انجام شد.

مدیرکل راهداری کرمانشاه ادامه داد: اجرای ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خط کشی سرد و گرم، نصب پنج هزار و ۳۴۰ عدد تابلوی اخطاری، انتظامی و علائم جاده‌ای، ایمن سازی و آشکارسازی ۱۱۲ دور برگردان از دیگر اقدامات ایمنی انجام شده در سال گذشته است.

وی در خصوص اجرای عملیات روشنایی راه ها گفت: ۱۴۸ کیلومتر تعمیر، نگهداری و بروزرسانی سیستم روشنایی راه ها، تعمیرات ۵۵۰ عدد چراغ چشمک زن، احداث ۸۲ کیلومتر کابل خود نگهدار در سال ۱۴۰۰ انجام شده است.

کرمی در پایان گفت: ایمن سازی محورهای مواصلاتی و تداوم جریان پیوسته تردد های ایمن جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با جدیت در سال جاری هم با جدیت دنبال می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه نیز در گفت و گو با ایرنا با اشاره به وقوع ۶ فقره تصادف فوتی از مرگ هشت نفر در سال جاری براثر این سوانح خبر داد و گفت: این مقدار تلفات نسبت به سال قبل که ۱۳ فوتی داشتیم حدود ۳۷ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» همچنین از وقوع ۱۶۴ فقره تصادف جرحی در راه های استان خبر داد و افزود: در این حوادث بیش از ۲۴۰ نفر زخمی شدند که در این خصوص هم حدود ۲۰ درصد نسبت به سال قبل آمار مجروحان کاهش داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.