| کد خبر: 243621 |

◄ اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تخلیه کالاهای اساسی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تخلیه کالاهای اساسی از بنادر جنوب کشور خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه برای تخلیه کالاهای اساسی از بنادر جنوب کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز، فریبرز کرمی اظهار کرد: بسیج تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به منظور تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هم زمان با روند افزایش ورود کالاهای اساسی و پهلوگیری کشتی‌ها در بنادر از تمامی امکانات و ناوگان حمل و نقل کالا به منظور تسریع در حمل کالاهای اساسی و مایحتاج مردم برای توزیع در بازارهای مصرفی کشور و نهاده‌های دامی به استان کرمانشاه بسیج خواهند شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل برداشت محصولات کشاورزی و اهمیت تسریع در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در اقصی نقاط کشور برنامه ریزی منسجم برای تقویت فعالیت‌ها و بسیج تمامی امکانات، نیروی انسانی برای تخلیه کالاها از کشتی‌ها موجود در بنادر جنوبی کشور انجام شده است.

کرمی بیان کرد: کمیته ویژه حمل و نقل کالا در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده که وظیفه رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه کالا، تعداد ناوگان اعزامی و ارسال گزارشات و اقدامات صورت گرفته به ستاد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با انجمن‌های صنفی حمل و نقل کالا سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط برای ایجاد هماهنگی و تعامل‌های بیشتر جلساتی برنامه ریزی و برگزار شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.