رئیس پلیس راهور فراجا: گواهینامه رانندگان حادثه ساز به صورت سیستمی توقیف می شود
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: به منظور کاهش تخلفات حادثه ساز در رانندگی، از ابتدای شهریور ماه طرح توقیف سیستمی گواهینامه به ازای هر یک تخلف حادثه ساز اجرا می شود.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: به منظور کاهش تخلفات حادثه ساز در رانندگی، از ابتدای شهریور ماه طرح توقیف سیستمی گواهینامه به ازای هر یک تخلف حادثه ساز اجرا می شود.
به گزارش تین نیوز به نقل از تابناک ، سردار سید تیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا در بازدید از محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار کرد: ما همواره در شهریور ماه بیشترین آمار سفرهای جاده ای را داریم، طی این چند روز نیز به دلیل تعطیلات ایام میلاد پیامبر(ص) شاهد حجم مضاعفی از سفرها در طول راه های مواصلاتی کشور بوده ایم.
وی ادامه داد: راه های مواصلاتی استان قزوین همواره به عنوان یکی از مهم ترین کریدورهای ارتباطی بیشترین سهم تردد را در ایام مختلف داشته و دارند، در این ایام نیز شاهد بار ترافیکی پرحجمی در محورهای استان قزوین به ویژه محور آزادراهی قزوین به رشت بودیم.
رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امروز راه های استان قزوین نسبت به روزهای گذشته شاهد بار ترافیکی کمتری باشند، اما از فردا بار سنگین بازگشت سفرهای پایان هفته را خواهیم داشت.
بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین در روز پنجشنبه ۲۰ شهریور، وی تأکید کرد: تا پایان شهریور ماه و پیش از شروع سال تحصیلی جدید تمهیدات ویژه ای جهت مدیریت ترافیک در جاده های کشور به ویژه محورهای شمالی و کریدورهای اصلی مانند محورهای استان قزوین اندیشیده شده که این تمهیدات در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهند شد.
حسینی بیان کرد: تخلفات رانندگی مهم ترین عامل بروز حوادث است، به ویژه تخلفات حادثه ساز که بیشترین سهم را در وقوع تصادفات دارند، به منظور کاهش این تخلفات از ابتدای شهریور ماه طرح توقیف سیستمی گواهینامه به ازای هر یک تخلف حادثه ساز اجرا می شود، به هموطنان عزیز توصیه می کنیم کام خود و خانواده ها را با تخلفاتی که می تواند منجر به برخورد پلیس و یا وقوع سانحه رانندگی شود تلخ نکنند.
رئیس پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد بار ترافیکی قابل توجهی در محورهای استان قزوین هستیم، اما در هیچ محوری شاهد محدودیت خاصی نیستیم، حتی در محور چالوس نیز که طی سه روز گذشته به صورت مستمر یک طرفه بود، تا این لحظه مدیریت به شکل دو طرفه اعمال می شود، محورهای فیروزکوه و هراز نیز به همین صورت مدیریت می شوند.