| کد خبر: 258498 |

برای دریافت گواهینامه رانندگی خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم ها و آقایان فرقی ندارد.

تین نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم ها و آقایان فرقی ندارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای دریافت گواهینامه رانندگی با خودرو نگاه جنسیتی وجود ندارد و سن اخذ گواهینامه رانندگی همان ۱۸ سال است و برای خانم ها و آقایان فرقی ندارد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: نکته اینجاست که پسرها خیلی رانندگی را دوست دارند و اولین کاری هم که همزمان با گرفتن دیپلم و یا بعد از آن انجام می دهند جهت اخذ گواهینامه اقدام می کنند.

سرهنگ جوانبخت افزود: بررسی نشان می دهد که خانم ها آنقدر برای اخذ گواهینامه اشتیاق ندارند و معمولاً بین سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی یک فراوانی زیاد از سوی خانم ها را برای اخذ گواهینامه شاهد هستیم.

وی گفت: معلوم نیست که چرا آقایان برای اخذ گواهینامه موتورسیکلت این اشتیاق را ندارند و گهگاه علی رغم داشتن مهارت هم، بدون داشتن گواهینامه اقدام به رانندگی می کنند.

سرهنگ جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: چرا آقایان رانندگی با موتورسیکلت را به صورت قانونی و با اخذ گواهینامه موتورسیکلت توسط مردان انجام نمی شود تا از حمایت های بیمه ای لازم برخوردار شوند.

سرهنگ جوانبخت بیان داشت: از آقایان تقاضا داریم که حتماً برای گرفتن گواهینامه موتورسیکلت اقدام کنند و بدون گواهینامه هیچ گاه اقدام به تردد و حرکت با این وسیله خطرناک در سطح معابر نکنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.