| کد خبر: 254037 |

افزایش ۳۰ درصدی تصادف جرحی در استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادف جرحی جاده های برون شهری در ایام نوروز در استان اصفهان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: تصادف جرحی جاده های  برون شهری در ایام  نوروز  در استان اصفهان ۳۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اصغر زارع اظهار کرد: در موج اول سفرهای نوروزی امسال در استان اصفهان، تصادفات جرجی ۳۰ درصد افزایش و تصادفات فوتی ۲۵ درصد کاهش داشته است.

وی بیان کرد: از ابتدای موج سفرها تا پنجم فروردین ۱۵ نفر در تصادفات جاده ای این استان جان خود را از دست داده اند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، ادامه داد: ایستگاه های ایمنی و سلامت جاده ای فرصتی برای استراحت رانندگان شده که کاهش تصادفات را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه عوامل تصادفات در حال بررسی است، تصریح کرد: با آشکارسازی و کنترل ترددها مانع از بروز تصادفات خواهند شد چرا که خواب آلودگی و سرعت بالا در وقوع حوادث ترافیکی نقش داشته است.

همچنین فرماندار تیران و کرون با اشاره به وقوع تصادفات جاده ای تیران و کرون گفت: دو حادثه و فوت پنج نفر آمار بالایی است که باید از وقوع این چنین اتفاقاتی تا پایان نوروز پیشگیری شود.

علی محمدی کیا با بیان اینکه ایمن سازی نقاط پر حادثه لازم است، تصریح کرد: دستگاه های اداری با پلیس و راهداری و حمل و نقل جاده ای کمک کنند تا بروز حوادث روند کاهشی پیدا کند.

وی ادامه داد: ایست و کنترل ها و هشداردهی در جاده ها برای ایمنی ترافیک لازم است که  از این رو دستگاه های اداری با تیم راهداری و حمل و نقل و پلیس همکاری می کنند.

به گفته فرماندار تیران و کرون، پیشگیری از تصادفات امکان پذیر بوده، ولی نیاز به کار تیمی و مشارکت دسته جمعی است تا این دغدغه و نگرانی از بین برود.

وی خاطرنشان کرد: توان و ظرفیت بالایی تا پایان تعطیلات نوروزی در جاده های تیران و کرون به کار گرفته شود تا وقوع حوادث نسبت به موج اول سفرها کاهش یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.