| کد خبر: 242666 |

◄ در روز گذشته چند خودرو از تهران خارج شد؟

فرمانده پلیس راه پایتخت از ثبت بیش از سه میلیون و ۱۸۵ هزار تردد در محورهای برون شهری پایتخت در روز گذشته خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ نوراله خادم درباره تردد ثبت شده در محورهای برون شهری اطراف پایتخت گفت: به طورکلی در روز گذشته شاهد افزایش تردد خودروها در سطح محورهای استان تهران نسبت به سه سال گذشته بودیم به‌طوری که در این روز در آزادراه تهران – کرج ۲۰۷ هزار و دو مورد تردد ثبت شد که بیشترین تردد را به خود اختصاص داد.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه در آزادراه تهران – قم نیز ۱۵۹ هزار و ۲۱۸ تردد ثبت شد، گفت: در محور تهران – شهریار نیز ۱۲۲ هزار و ۶۱۸ تردد به ثبت رسید. تعداد ترددهای ثبت شده در آزادراه تهران – ساوه نیز در این روز ۱۲۰ هزار و ۹۲۶ مورد بود.

خادم افزود: در محور احمدآباد مستوفی نیز ۹۳ هزار و ۱۴۳ تردد ثبت شد. محور تهران – جاجرود با ۹۲ هزار و ۲۱۸ مورد و محور ری – قرچک نیز با ۸۳ هزار و ۴۰۸ مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

فرمانده پلیس راه تهران بزرگ با بیان اینکه در آزادراه تهران – پردیس ۸۰ هزار و ۲۲۵ تردد ثبت شد، گفت: در محور دماوند – فیروزکوه ۷۷ هزار و ۸۱۹ تردد، در محور پاکدشت - شریف آباد ۶۴ هزار و ۳۴۷ تردد، در محور رودهن – دماوند ۶۳ هزار و ۶۱۴ تردد و محور تهران – لواسانات نیز ۶۳ هزار و ۴۴۷ تردد ثبت شد.

خادم مجموع ورودی خودرو به استان را نیز ۲۹۶ هزار و ۸۰۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۳۹۶ هزار و ۷۰ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شده اند.

وی همچنین مجموع تعداد وسیله نقلیه ثبت تردد شده را سه میلیون ۱۸۵ هزار و ۸۳۵ دستگاه اعلام کرد.

خادم در پایان اظهارکرد: برای سفرهای عید فطر پلیس راه از ابتدای هفته درآماده باش کامل است و این آماده باش تا پایان تعطیلات و بازگشت مسافران ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.