| کد خبر: 242292 |

احتمال یکطرفه شدن جاده چالوس

بر اساس آنچه پلیس اعلام کرده، احتمال یکطرفه شدن محور چالوس در ساعات آتی و فردا وجود دارد که البته اجرای آن به حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

تین نیوز

براساس آخرین اخبار و آمارهای دریافتی در حال حاضر ترافیک سنگینی در محور چالوس وجود دارد و به نظر می‌رسد مردم از این چند روز تعطیل هم برای سفر به شمال استفاده کرده‌اند. به همین دلیل بر اساس آنچه پلیس اعلام کرده، احتمال یکطرفه شدن محور چالوس در ساعات آتی و فردا وجود دارد که البته اجرای آن به حجم ترافیک بستگی خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، براساس آخرین گزارش اعلام شده از سوی مرکز مدیریت راه‌های کشور در حال حاضر تردد روانی در محورهای در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیرهای رفت‌ و برگشت وجود دارد و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

 اما ترافیک سنگینی در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال (حدفاصل بیلقان تا کندر و محدوده سرودار) و در محور قدیم تهران – بومهن محدوده پیچ‌های جاجرود گزارش شده است که پیش‌بینی می‌شود تا ساعات پایانی امروز این ترافیک سنگین‌تر شود.

از نظر وضعیت جوی نیز بارش باران تنها در برخی از محورهای استان‌های مازندران و گلستان گزارش شده است.

البته براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در شبانه‌روز گذشته تردد وسایل نقلیه نسبت به روز قبل ۱.۵ درصد کاهش یافته است که سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۶ درصد و اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است. همچنین آزادراه کرج- قزوین، آزادراه تهران- کرج، کرج-تهران و آزادراه قزوین- کرج پرترددترین محورهای مواصلاتی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

از سوی دیگر مقرر شده تردد انواع وسایل نقلیه در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روزهای جمعه و شنبه (امروز و فردا) از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع شده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰ هیمن روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه انجام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.