| کد خبر: 242282 |

تردد روان در اکثر جاده‌های کشور

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین و پرحجم در جاده چالوس و محور فیروزکوه خبر داد.

تین نیوز

سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در حال حاضر و برابر گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور، شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل نساء تا سه راهی دیزین و محدوده‌های تونل کندوان و سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه  در محدوده گیلاوند نیز پرحجم اما روان گزارش شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه ترافیک آزادراه کرج - قزوین در محدوده های مهرشهر، حصارک و گلدشت نیز پرحجم اما روان است، گفت: در دیگر جاده های کشور مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در حال انجام است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده ها نیز گفت: هیچ مشکل و پدیده جوی در جاده های کشور گزارش نشده است. تنها توصیه ما در این خصوص به رانندگان این است که با توجه به گرمای هوا در هنگام رانندگی به ویژه در جاده های کویری حتما دقت کافی را به مسیر داشته و استراحت کنند.

شیرانی با اعلام شماه تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر با این شماره تماس گرفته و با اطلاعات به دست آمده از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها بهترین برنامه‌ریزی را برای سفر خود انجام دهند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.