| کد خبر: 233694 |

تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن اعلام مسیرهای جایگزین برای محور هراز که مقطعی از آن مسدود شده است به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها پرداخت.

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن اعلام مسیرهای جایگزین برای محور هراز که مقطعی از آن مسدود شده است به تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی اظهار کرد: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در جاده چالوس در محدوده کندوان بارندگی شدید موجب ریزش سنگ و جاری شدن سیلاب در مسیر جاده شد و به همین علت این جاده مسدود شد که با تلاش عوامل پلیس راه و راهداری این جاده در ساعت ۷ صبح امروز بازگشایی شد.

وی افزود: همچنین ساعت ۲۳:۵۰ شب گذشته جاده هراز در مسیر شمال به جنوب حد فاصل تونل شماره ۱ و ۲ به دلیل ریزش سنگ و سیلاب مسدود شده است. عوامل پلیس راه و راهداری در محل حضور داشته و مشغول عملیات ایمن سازی و پاکسازی مسیر هستند. مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه و چالوس به عنوان مسیر جایگزین اعلام می‌گردد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: دو جاده اصلی شهداد به نهبندان و خرم آباد پلدختر نیز به علت عملیات عمرانی کماکان مسدود است. سایر جاده‌های اصلی کشور باز و تردد در جریان است.

شیرانی در پایان گفت: در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اتوبان کرج-تهران در محدوده گرمدره و جاده شهریار به تهران در محدوده شهر قدس تا زرنان ایجاد شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.