| کد خبر: 179277 |

◄ خطرناک‌ترین جای جاده چالوس کجاست؟

45 نقطه حادثه‌خیز در جاده کرج-چالوس و آزادراه البرز شناسایی شدند. سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس‌راه استان البرز با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 29 مورد در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین و 16 مورد در جاده کرج-چالوس است.

تین نیوز

45 نقطه حادثه‌خیز در جاده کرج-چالوس و آزادراه البرز شناسایی شدند.

سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس‌راه استان البرز با اعلام این خبر گفت: از این تعداد 29 مورد در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین و 16 مورد در جاده کرج-چالوس است.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ گودرزی اضافه کرد: عمده نقاط حادثه‌خیز در محور کرج-چالوس در محدوده پیچ‌ها و ورودی‌های تونل‌ها است.

او گفت: با توجه به این‌که جاده کرج-چالوس محور کوهستانی است و شرایط ویژه‌ای دارد ایمن‌سازی آن به‌ویژه در فصول سرد سال الزامی است.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: با توجه به بارش نزولات جوی و لغزنده بودن جاده و احتمال سقوط بهمن، ایجاد آبرو و لق‌گیری سنگ‌ها در نقاط حادثه‌خیز و ایمنی جاده به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز بابیان این‌که بیشترین خطر، مربوط به ریزش سنگ در جاده کرج-چالوس مربوط به محدوده امام چشمه تا کندوان است از رانندگان خواست حتی‌المقدور در این مناطق توقف نکنند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه یک دستگاه دوربین در قسمت ورودی و خروجی تونل کندوان از طریق پاسگاه کندوان تحت کنترل است، تصریح کرد: تخلفات در داخل تونل و محدوده آن‌که بیشترین تصادفات در این نقطه رخ می‌دهد لحظه‌به‌لحظه تحت نظارت پلیس بوده و رانندگان متخلف اعمال قانون خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.