| کد خبر: 177411 |

◄ همراه داشتن زنجیر چرخ برای جاده‌های کوهستانی الزامی است

تین نیوز

بر اساس گزارش پلیس راهور به دلیل  بارش برف در برخی جاده‌ها،  همراه  داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

به گزارش تین‌نیوز، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها گفت: در محور قزوین -همدان گردنه آوج، استان قزوین، گردنه چری در چهارمحال و بختیاری، محور کوهرنگ- مسجدسلیمان و ارتفاعات محور کندوان بارش برف را شاهدیم.

نادر رحمانی تاکید کرد: همراه  داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی الزامی است.

او افزود: در محورهای استان‌های همدان، مرکزی، لرستان، کرمانشاه، خوزستان، قزوین، زنجان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، تهران، اصفهان، البرز، رشت- قزوین گیلان و محور هراز شاهد بارش باران هستیم  

وی ادامه داد: همچنین مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محدوده گدوک، فیروزکوه، محور بروجرد- اراک و گردنه زالیان در لرستان را شاهدیم.

رئیس سازمان امداد و نجات  نیز با اشاره به وقوع برف و کولاک و سیل و آب‌گرفتگی در ۱۰ استان و سیل و آب‌گرفتگی در ۷ استان دیگر گفت: امدادرسانی در محورهای مواصلاتی درحال انجام بوده و تعداد زیادی خودرو گرفتار در برف رهاسازی شده است.

مرتضی سلیمی در ارتباط با عملیات برف و کولاک طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: ۵ استان اردبیل، مرکزی، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری گرفتار برف و کولاک شده است.

او با اشاره به امدادرسانی در ۶ محورهای مواصلاتی کشور و منطقه عشایرنشینی به دلیل برف و کولاک گفت: تعداد زیادی مسافر در این زمینه امدادرسانی شده و برخی اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات بیان داشت: بیش از ۱۵ دستگاه خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای امدادی رهاسازی شده و سیل و آب‌گرفتگی نیز ۷ استان ایلام، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و لرستان را متاثر کرده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: امدادرسانی در ۱۳ شهر، روستا و منطقه عشایر نشین به دلیل سیل و آب‌گرفتگی در حال انجام بوده و ۲۱ واحد مسکونی تاکنون از آب تخلیه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.