| کد خبر: 175131 |

◄ 7.5 سال حبس و 2 سال تبعید، مجازات راننده لندکروز ضارب پلیس

فردی که پس از چپ کردن خودروی تویوتا لندکروزش به مأمور پلیس‌راهور استان فارس حمله کرده بود و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود به هفت سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.

تین نیوز

فردی که پس از چپ کردن خودروی تویوتا لندکروزش به مأمور پلیس‌راهور استان فارس حمله کرده بود و او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، در دادگاه بدوی به هفت سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، چندی پیش کلیپی با موضوع ضرب و شتم مأمور پلیس‌راهور شیراز در رسانه‌ها منتشر شد.

انتشار این کلیپ به‌قدری سروصدا ایجاد کرد که سخنگوی ناجا با انتشار پیامی اعلام کرد که پلیس درصدد دستگیری افرادی است که به مأمور پلیس‌راهور هتاکی کرده‌‌اند.

آنچه در این کلیپ  به چشم می‌خورد آن بود که لندکروزی واژگون شده و راننده و یکی از همراهان وی افسر پلیس‌راهوری را که برای کمک‌رسانی آمده با ادعای اینکه در واژگونی خودروی‌شان نقش داشته مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و راننده هتاک وقتی مأمور پلیس به بیمارستان منتقل می‌شود او را در آنجا دوباره مورد ضرب و شتم قرار داده و عنوان می‌کند که من کفشم به‌اندازه 3 ماه حقوق تو قیمت دارد. همین‌جا پول خونت را می‌دهم و می‌کشمت.

انتشار این اخبار و تصاویر، پیگیری سریع پلیس را به‌دنبال داشت تا اینکه چند روز بعد راننده و همراه او و کسی که با فیلم‌برداری و انتشار آن در فضای مجازی نسبت به ملتهب ساختن فضا اقدام کرده بود شناسایی و دستگیر شدند.

روز گذشته حکم دادگاه بدوی راننده خودروی لندکروز انشا شده؛ اما هنوز ابلاغ نشده است. البته این حکم قابل نظرخواهی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.