| کد خبر: 167505 |

◄ محدودیت‌های تردد در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران به تشریح محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) پرداخت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سردار محمدرضا مهماندار صبح امروز درباره محدودیت‌های تردد و توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: محدودیت‌های تردد در این مراسم از ساعت 13 روز دوشنبه 14 خرداد به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد و براین اساس تردد خودروهای سنگین از محور جنوب به شمال جاده قدیم قم از پل قاسم‌آباد به سمت شمال ممنوع بوده و خودروها برای ورود به تهران به‌سمت کمربندی ورامین هدایت خواهند شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که «تردد خودروهای سنگین از محور شمال به جنوب شهید رجایی از پل آزادگان به سمت جنوب ممنوع است و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق هدایت خواهند شد»،  تصریح کرد: تردد انواع خودروهای سنگین و شخصی به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های 4.5.6 و 10 در بزرگراه شهید هاشمی از پل شهید صنیع‌خانی به سمت جنوب ممنوع است. همچنین تردد انواع خودروهای سبک و سنگین به‌جز اتوبوس‌های مربوط به پارکینگ‌های 4.5.6 و 10 در طول بلوار علامه‌عسگری حدفاصل سه‌راهی باقرشهر تا پل حرم مطهر در خلیج فارس ممنوع است.

سردار مهماندار در بخش دیگری از سخنانش به موضوع تردد اتوبوس و مینی‌بوس‌ها پرداخت و گفت: تردد اتوبوس و مینی‌بوس در محور شمال به جنوب خلیج فارس از پل شهید کاظمی ممنوع است. به‌علاوه تردد کلیه خودروها به‌جز اتوبوس‌های مربوط به استان قم، در محور آزادراه قم-تهران از پل حسن‌آباد، وهن‌آباد و واوان به‌سمت تهران ممنوع است؛ لذا خودروهایی که قصد حرکت به سمت تهران را دارند می‌توانند وارد جاده قدیم قم شده و در ادامه به سمت تهران حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین درباره محدودیت‌های توقف در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) یادآور شد: توقف در طول بلوار علامه عسگری حد فاصل سه‌راه باقرشهر تا خلیج فارس در مسیر رفت و برگشت ممنوع است. همچنین طول اتوبان خلیج فارس حد فاصل پل شهید کاظمی تا عوارضی و در ادامه تا پل کهریزک، رفت و برگشت مخصوصاً حد فاصل پل حرم مطهر تا عوارضی تهران-قم توقف ممنوع است.

مهماندار اشاره‌ای هم به موضوع محل‌های توقف ممنوع داشت و خاطرنشان کرد: توقف در تمامی ورودی‌ و خروجی‌های پارکینگ‌های اطراف حرم ممنوع است. همچنین توقف اتوبوس‌ها در طول بزرگراه شهید هاشمی در مسیرهای رفت و برگشت حد فاصل پل شهید صنیع‌خانی تا میدان ساعت نیز ممنوع اعلام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.