| کد خبر: 160113 |

◄ دلیل واژگونی اتوبوس تهران-شیراز هنوز مشخص نیست

هفت کشته در حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری خط شیراز - تهران در محدوده استان اصفهان.

تین نیوز

 حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری خط شیراز - تهران در محدوده استان اصفهان هفت کشته داشته است.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پلیس راه اصفهان با اشاره به این‌که، یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو ساعت حوالی 3 بامداد در کیلومتر 4 جاده اصفهان -  تهران واژگون شد اضافه کرده که این حادثه تاکنون هفت کشته و سه مصدوم در پی داشته است.

سرهنگ حسین پورقیصری افزود: از این تعداد 6 نفر در صحنه حادثه و یک نفر نیز در بیمارستان و بهه علت شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به لغزنده بودن معابر و کاهش میزان کنترل بر خودرو از سوی راننده اظهار داشت: علت حادثه واژگون اتوبوس تهران - شیراز در حال بررسی است و تا انجام امور کارشناسی اعلام نظردر این مورد قطعا ممکن نخواهد بود.

یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو حوالی ساعت 3 بامداد در کیلومتر 4 جاده اصفهان - تهران واژگون شد که این حادثه تاکنون هفت کشته و سه مصدوم از خود به جای گذاشته اما خبری در خصوص سلامت راننده و دلیل بروز این حادثه تا کنون اعلام نشده است.

راننده و کمک راننده به دلیل مصدومیت  در بیمارستان گلدیس شاهین شهر به همراه دو مصدوم دیگر بستری هستند و از 7 مصدوم به جا مانده از این حادثه سه نفر در بیمارستان کاشانی اصفهان، یک نفر در بیمارستان اشرفی خمینی شهر و 4 نفر نیز در بیمارستان گلدیس شاهین شهر بستری و تحت مداوا قرار دارند. از میان مسافران 14 نفر نیز به صورت سرپائی مداوا و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.