| کد خبر: 158023 |

از سوی پلیس اعلام شد:

◄ جزئیات پلاک‌های جدید ملی برای خودروهای نظامی

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات پلاک های جدید ملی را اعلام کرد.

تین نیوز

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا جزئیات پلاک های جدید ملی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سرهنگ علی محمدی با اشاره به مطلب فوق، افزود: بر اساس توافقات، حرف انگلیسی D  به رنگ نوشتاری مشکی و با رنگ زمینه آبی: مربوط به خودروهای سیاسی یا دیپلمات‌ها و حرف انگلیسی S با رنگ نوشتاری مشکی و رنگ زمینه آبی، خودروی سرویس یا خدمت

وی در ادامه تصریح کرد: حرف «گ» فارسی و رنگ زمینه سفید و مشکی خودروهای پلاک گذرموقت و حرف «ف» فارسی و رنگ نوشتاری سفید و رنگ زمینه آبیخودروهای ستاد کل نیروهای مسلح.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا با اعلام این‌که حرف «ز»، با رنگ نوشتاری سفید و رنگ زمینه آبی خودروهای وزارت دفاع خواهد بود گفت: حرف «ش»، حروف نوشتاری مشکی و رنگ زمینه خاکی، خودروهای ارتش و حرف «پ»، با رنگ نوشتاری سفید و زمینه یشمی، خودروهای پلیس را متمایز می‌کند.

به گفته سرهنگ محمدی، حرف «ث»، با رنگ نوشتاری سفید و زمینه یشمی، خودروهای سپاه و کلمه «تشریفات» به فارسی و کلمه "PROTOCOL" به انگلیسی در سمت چپ نوشته شده، با رنگ نوشتاری سفید و رنگ زمینه قرمز: خودروهای تشریفات است.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا در پایان خاطرنشان کرد: حرف «الف»، با رنگ نوشتاری سفید و رنگ زمینه قرمز ویژه خودروهای دولتی و حرف «ک»، با رنگ نوشتاری مشکی و زمینه زرد  خودروهای ادوات کشاورزی را معرفی خواهند کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.