| کد خبر: 174253 |

آغاز توزیع لاستیک به نرخ دولتی بین کامیون‌داران/ ۴۰۰۰ حلقه لاستیک از گمرک ترخیص شد

هم اکنون که شما عزیزان دراین جلسه حضور دارید بنا به اخبار واصله ۴۰۰۰ هزار حلقه لاستیک از گمرک خارج و در حال تخلیه در انبارهای پایانه بار می‌باشد که از جمعه ۶ مهرماه با توجه به در نظر داشتن سایز مورد نیاز کامیون‌ها با قیمت دولتی ۲ میلیون و ۱۰۰هزار تومان بین رانندگان عزیز که اقدام به بارگیری نموده اند توزیع خواهد شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان گفت: توزیع لاستیک با نرخ دولتی ۲ میلیون و یکصد هزار تومان از امروز ۶ مهر ماه بین کامیوندارانی و رانندگانی که اقدام به بارگیری کرده اند، توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان داریوش باقرجوان در بین رانندگان و کارکنان شرکت‌های حمل ونقلی در سالن اعلان بار پایانه بار بندرعباس حضور یافت و در خصوص مطالبات رانندگان مطالبی را ایراد کرد.

مدیرکل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ضمن گوش فرا دادن به درخواست‌های رانندگان حاضر در سالن بار پایانه بار بندرعباس که مشکل اولیه خود را عدم وجود لاستیک به قیمت مناسب  عنوان کردند، جهت توزیع لاستیک موردنیاز رانندگانی که اقدام به بارگیری نموده‌اند،‌ قول مساعد  داد.

داریوش باقرجوان  در ادامه گفت : هم اکنون که شما عزیزان دراین جلسه حضور دارید بنا به اخبار واصله  ۴۰۰۰ هزار حلقه لاستیک از گمرک خارج و در حال تخلیه در انبارهای پایانه بار می‌باشد که از جمعه ۶ مهرماه با توجه به در نظر داشتن سایز مورد نیاز کامیون‌ها با قیمت دولتی ۲ میلیون و ۱۰۰هزار تومان بین  رانندگان عزیز که اقدام به بارگیری نموده اند توزیع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان افزود: این جلسه پیامی دارد که شما حاضرین به گوش غائبین هم برسانید پیام سالن اعلام بار بندرعباس بعنوان مرکز ثقل حمل‌ونقل تلاش وکار است زیرا رانندگان این مرز و بوم با هوشیاری کامل هرگز به هیچ بیگانه ای اجازه  ورود به حوزه کاری حمل‌ونقل جاده‌ای نخواهند داد و همه رانندگان زحمتکش که به نوعی گردانندگان اقتصاد کشور می‌باشند در کنار فعالیت خود به طرح مشکلات و خواسته های منطقی وبه حق خود با مسئولین دولتی و تشکلهای کارگری وصنوف حمل ونقلی وارد مذاکره ودستگاههای ذیربط دولتی هم مکلفند در جهت رفع آنها کوشا باشند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.