| کد خبر: 165207 |

همدان، پیشگام در راه اندازی سامانه آنلاین مدیریت نمایشگرها

سامانه آنلاین نمایشگرها بدون نیاز به اینترنت و بااتصال به سیستم‌های سرور اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قابل‌استفاده بوده و علاوه بر آن توسط صفحات مانیتور و تلویزیون‌های نصب‌شده در طبقات برای مخاطبان قابل‌رؤیت است.

تین نیوز

سامانه آنلاین نمایشگرها بدون نیاز به اینترنت و بااتصال به سیستم‌های سرور اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قابل‌استفاده بوده و علاوه بر آن توسط صفحات مانیتور و تلویزیون‌های نصب‌شده در طبقات برای مخاطبان قابل‌رؤیت است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، این نرم‌افزار قابلیت پخش اخبار روز و انعکاس اخبار مندرج در رسانه‌های تصویری(روزنامه‌ها)، سراچه‌ها و همچنین بخش‌های مختلف سایت اداره کل را در تقسیم‌بندی صفحه‌ای دارا است.

مهم‌ترین ویژگی این سامانه تفکیک اخبار مرتبط با حوزه وزارت راه و شهرسازی است که کاربران با انتخاب گزینه «گزیده اخبار» می‌توانند به آخرین اخبار و رویدادهای سازمانی و مرتبط با راه و شهرسازی به شکل لحظه‌ای اطلاع یابند.

روابط عمومی اداره کل با قرار دادن صفحات اول روزنامه و لینک صفحه اول به‌تمامی صفحات روزنامه امکان استفاده الکترونیکی از روزنامه‌ها را برای کاربران خود ایجاد کرده و کاربران بدون نیاز به تهیه روزنامه می‌توانند علاوه بر دسترسی به مطالب مندرج در روزنامه‌ها دسترسی نسبت به ذخیره موارد موردنظر اقدام کنند.

همچنین درزمینهٔ استفاده از اطلاعات موجود در سایت استانی، مجموعه عوامل راهداری استان همدان بدون نیاز به اینترنت و سایر مخاطبین نیز با استفاده از اینترنت به آدرس samen.rmto.ir وارد و به آخرین اخبار روز و سایر اطلاعات موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر آن مجموعه عوامل راهداری استان همدان می‌توانند با ورود به هیئت‌رئیسه اختصاصی این سامانه نسبت به اطلاع‌یابی از اعلانات، آخرین نامه‌ها، اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و اداره متبوع استان دسترسی داشته باشند.

قابلیت اطلاع‌رسانی بخش‌های مختلف سایت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از طریق سامانه سامن استان مشتمل بر سخن روز، اعلانات، عکس‌های مناسبتی، نمایش سامانه ستاد، نمایش مانیتور ویدئو، آخرین اخبار استان، اطلاعیه‌ها، نمایش سایت روزنامه و غیره است

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.