| کد خبر: 49113 |

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مدیران نگاه مثبتی برای توسعه فرودگاه داشته باشند

تین نیوز | عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران باید دید مثبت نسبت به اجرای برنامه‌های توسعه‌ای فرودگاه خود داشته باشند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها، اهمیت افزایش ناوگان هوایی کشور و تجهیز فرودگاه‌ها به امکانات ضروری و بسیاری موارد دیگر در زمینه صنعت هوانوردی و فرودگاهی نیاز به طراحی و اجرای برنامه‌هایی مدون را مشخص می‌کند تا با مشارکت دیگر دستگاه‌های کشور در امر فرودگاه‌سازی و تقویت ناوگان، قدم‌های مثبتی برداشته شود.

ابراهیم آقامحمدی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: مدیران باید دید مثبت نسبت به اجرای برنامه‌های توسعه‌یی فرودگاه خود داشته باشند.

وی افزود: در صورت تحقق این امر و برداشتن گام‌های اساسی برای توسعه فرودگاه‌ها، به مرور شاهد اتفاقات مطلوب‌تری در عرصه حمل‌‌ و نقل هوایی بویژه در بخش فرودگاهی و ارائه خدمات به مسافران خواهیم بود.

آقامحمدی در ادامه گفت: در صورتی‌که یک استان از ظرفیت و گستردگی لازم برخوردار باشد٬ می‌تواند نسبت به ساخت فرودگاه جدید اقدام نماید و در حال حاضر می‌بینیم در کشورمان تعدادی از استان‌ها دارای وسعت زیاد و همچنین توانمندی برای ارائه خدمات به مسافران هستند که این خود جای تامل بیشتری را دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: سودده بودن فرودگاه‌ها از اصول دیگری است که باید مدنظر باشد به طوریکه اگر ساخت فرودگاهی در یک منطقه سوددهی لازم را نداشته باشد باید برنامه ساخت آن را منتفی کرد.

نماینده مردم خرم‌آباد اظهار داشت: خوشبختانه با حرکت به سمت و سوی خصوصی سازی و واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی طبعا فرودگاه‌های کشور به سودآوری لازم خواهند رسید.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.