| کد خبر: 172325 |

◄ تخلف در سایت‌های فروش بلیت هواپیما؛ بلیت تهران-بندرعباس 880 هزار تومان

در حالی روز گذشته با تصمیم سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی در مقاصد داخلی نرخ‌های ثابت برای بلیت هواپیما تعیین شد که امروز با نگاهی در برخی از سایت‌های فروش اینترنتی، شاهد بالاتر بودن قیمت بلیت هواپیما از سقف تعیین شده هستیم.

تین نیوز

در حالی روز گذشته با تصمیم سازمان هواپیمایی و انجمن شرکت‌های هواپیمایی در مقاصد داخلی نرخ‌های ثابت برای بلیت هواپیما تعیین شد که امروز با نگاهی در برخی از سایت‌های فروش اینترنتی، شاهد بالاتر بودن قیمت بلیت هواپیما از سقف تعیین شده هستیم.

به گزارش تین نیوز، برای مثال سقف قیمت پرواز تهران-کیش 510 هزار تومان است اما در حال حاضر این قیمت تا 612 هزار تومان برای روز دوشنبه در حال فروش است.

photo_2018-08-26_15-50-57

در مسیر تهران-شیراز قیمت تعیین شده 380 هزار تومان است که هم اکنون این مسیر در سایت‌های اینترنتی فروش بلیت هواپیما از 495 تا 590 هزار تومان در حال فروش است.

تهران شیرا

سقف تعیین شده برای مسیر پروازی تهران-اصفهان 290‌هزار تومان است که از مبلغ 250‌هزار تومان تا 506‌هزار تومان برای روز دوشنبه (5 شهریورماه) در حال فروش است.

سقف تعیین شده برای مسیر تهران-بندعباس 540‌هزار تومان است اما هم‌اکنون در برخی سایت‌های فروش بلیت هواپیما تا 880‌هزار تومان نیز به فروش می‌رسد.

تهران بندرعباس

بندرعبایس

در حال حاضر با مراجعه به سایت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما شاهد فروش بالاتر بلیت هواپیما از سقف تعیین شده هستیم که ظاهرا این موضوع یک تخلف از سوی این سایت های و چاترکنندگان است از همین‌رو لازم است مسافران با مراجعه به سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی اقدام به خرید بلیت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.