| کد خبر: 137661 |

پرواز تهران- بجنورد لغو شد

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز تهران- بجنورد امروز سه شنبه به علت نقص فنی و نبود هواپیمای جایگزین از فرودگاه مهرآباد انجام نشد.

تین نیوز

 مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز تهران- بجنورد امروز سه شنبه به علت نقص فنی و نبود هواپیمای جایگزین از فرودگاه مهرآباد انجام نشد.

سیدمهدی رزاز به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز سه شنبه از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران پروازی نداریم.
شرکت هواپیمایی ماهان و هواپیمایی آسمان هر کدام سه روز در هفته در فرودگاه بجنورد نشست و برخاست دارد که قرار بود امروز شرکت هواپیمایی آسمان از تهران به بجنورد پرواز داشته باشد.
به گفته مدیر روابط عمومی فرودگاه بجنورد دو سورت پرواز هواپیماهای ایران ایر در این فرودگاه به مقصد تهران برقرار خواهد شد.
فرشاد ساکنی افزوده بود: با رایزنی های انجام شده با شرکت هواپیمایی ایران ایر و با توجه به خرید هواپیماهای ATR72 توسط این شرکت مقرر شد که هرهفته دو سورتی پرواز در روزهای شنبه و پنجشنبه در مسیر تهران به بجنورد و بالعکس برقرار شود که با برقراری این پروازها تعداد پروازهای فرودگاه بجنورد از 6 به 8پرواز افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون پروازهای فرودگاه بجنورد در روز پنجشنبه انجام نمی شد گفت: با اضافه شدن این دو سورت پرواز امکان جابجایی مسافران در این روز هفته به مقصد تهران و بالعکس نیز امکان پذیر شد.
وی افزود: هواپیماهای ATR72 جزو به روزترین هواپیماها بوده و ظرفیت آنها بین 70تا 75 نفر است و به احتمال زیاد از فردا یا شنبه هفته بعد پروازهای آن انجام می شود.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قراردارد.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.