| کد خبر: 261462 |

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان:

◄ زمان ماندگاری کالا در بندرلنگه به کمتر از پنج روز رسید

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با برنامه‌ریزی ‌های انجام شده در بنادر غرب استان متوسط ماندگاری کالا به کمترین زمان خود در پنج سال گذشته رسید.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری با برنامه ریزی های انجام شده در بنادر غرب استان متوسط ماندگاری کالا به کمترین زمان خود در پنج سال گذشته رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و  دریانوردی هرمزگان، مرتضی سالاری افزود : بندرلنگه با دستیابی به کمترین میزان ماندگاری کالا با کمتر از پنج روز، رتبه نخست به لحاظ سرعت خروج کالا، در بین بنادر کشور دارد.

وی، کاهش زمان ماندگاری کالا را موجب کاهش هزینه های انبارداری در زنجیره تامین کالا و کاهش قیمت تمام شده کالا برای مصرف کننده نهایی و همچنین امکان افزایش میزان تخلیه و بارگیری کالا و افزایش عملکرد دانست.

مدیر بنادر غرب هرمزگان از دیگر عوامل موثر به هماهنگی بین نهادهای مربوطه برای ترخیص و خروج کالا از بنادر و گمرکات، برگزاری نشست های هم اندیشی با فعالین اقتصادی و صاحبان کالا و تسهیل فرآیندهای دریایی و بندری اشاره کرد.

گفتنی است؛ میزان تخلیه و بارگیری کالا در پنج ماهه نخست امسال در بنادر غرب استان هرمزگان به بیش از پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تن رسیده که در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد افزایش به ثبت رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.