| کد خبر: 194777 |

دور تازه پرداخت وام‌ قرض‌الحسنه برای اعضای صندوق پس‌انداز راه‌آهن

مدیرعامل موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه‌آهن خبر داد: در راستای تاکیدات مدیرعامل محترم راه‌آهن مبنی بر توسعه خدمات رفاهی به اعضای صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن، ایشان با پیشنهاد موسسه مبنی بر پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه جدید به اعضای صندوق موافقت کردند.

تین نیوز

مدیرعامل موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن خبر داد: در راستای تاکیدات مدیرعامل محترم راه‌آهن مبنی بر توسعه خدمات رفاهی به اعضای محترم صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن، ایشان با پیشنهاد موسسه مبنی بر پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه جدید به اعضای صندوق موافقت کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن، مجتبی شیواپور با گرامیداشت هفته ولایت و سالروز بازگشت آزادگان به وطن گفت: به مناسبت اعیاد قربان و غدیر و به‌فضل الهی در راستای ارتقاء منزلت و افزایش خرسندی اعضای صندوق کارکنان راه‌آهن پرداخت دو نوع وام قرض‌الحسنه جدید به تصویب مدیرعامل محترم راه‌آهن رسید.

او در ادامه به تاکیدات مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران برای لزوم افزایش خدمات رفاهی به اعضای صندوق اشاره کرد و در تشریح جزییات وام‌های تصویب شده گفت: نوع اول این وام‌ها به‌نام قرض‌الحسنه ضروری جدید خواهد بود که به مبلغ یک‌صد و پنجاه‌میلیون ریال و با کارمزد چهاردرصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه به تصویب رسیده است.

وی در ادامه گفت: هم‌چنین وام نوع دوم به نام قرض‌الحسنه اضطراری جدید با مبلغ سی‌میلیون ریال و با بازپرداخت ۱۲ ماهه و بدون کارمزد با معرفی مدیران کل برای شرایط اضطراری به واجدین شرایط پرداخت خواهد شد.

شیواپور تاکید کرد که پرداخت وام ضروری قبلی(یک‌صد میلیون ریال) هم‌چنان به‌قوت خود باقی است.

او در پایان با بیان این‌که اداره کل امور رفاهی و سلامت راه‌آهن هم‌چنان مسئول هماهنگی پرداخت این وام‌ها خواهد بود، افزود: شیوه ثبت‌نام و اعطای این تسهیلات متعاقبا از طریق سایت موسسه و اداره‌کل امور رفاهی و سلامت راه آهن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.