| کد خبر: 57545 |

برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد در مهر ماه

تین نیوز | هيأت‌هاي نظارت و اجرايي بر هفتمين دوره انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان يزد که قرار است مهر ماه سال جاری برگزار شود دومین جلسه خود را تشکیل داد.

به گزارش  تین نیوز از روابط عمومي اداره كل راه وشهرسازي استان يزد، مدير كل راه و شهرسازي استان در اين جلسه که با حضور معاون امور هماهنگي عمراني استانداري يزد برگزار شد، در خصوص انتخابات سازمان نظام مهندسي ساختمان استان  گفت: در طی سه هفته گذشته با انتخاب تعدادي از مهندسين صاحب نام در اين حوزه، بعنوان هيأت اجرايي انتخابات، اقدامات اطلاع رساني و دعوت از مهندسين جهت ثبت نام و كانديداتوري اين دوره از انتخابات در بخشهاي وسيع شامل استفاده از بيلوردهاي خياباني و نصب بنر در سطح شهر و همه شهرستانهاي استان و نيز ارسال پيامك به تمامي اعضا و ارسال آگهي مكتوب از طريق پست و اطلاع رساني از طريق راديو و تلويزيون انجام شده است.

غلامرضا رضايي همچنین افزود: با توجه به كثرت مدارك و زمان بر بودن مراحل ثبت نام  از كليه مهندسين علاقمند كه قصد ثبت نام دارند، دعوت كرد تا ثبت نام را به روزهاي پاياني مهلت اعلام شده موكول نكنند و از فرصت باقيمانده استفاده کنند. 

رئيس دستگاه نظارت ادامه داد: با توجه به پراكندگي حوزه هاي انتخابات بجز شهرستانهاي بهاباد و خاتم در بقيه مراكز شهرستانها حوزه راي گيري ايجاد خواهد شد.

مديركل راه و شهرسازي استان با اشاره به تعداد اعضاء انتخابي گفت حدود 11 نفر در اين انتخابات در رشته هاي عمران، معماري و شهرسازي و برق و مكانيك  انتخاب خواهند شد.

معاون امور هماهنگي عمراني استانداري كه مهمان اين جلسه بود از نحوه عملكرد نظام مهندسي گلايه هايي هم داشت.

 سيد حسيني با تاكيد به حفظ شأن مهندسين و عدم تعاملات موجود توصيه نمود كه بايد جايگاه مهندسين در استان حفظ شود.

وي گريزي هم به ضعف نظارت در ساخت و ساز ها در استان زد و خواستار اصلاح روشهاي اجرايي درحوزه هاي مختلف طرح، نظارت و اجرا شد.

در پايان، طي مراسمي استوار نامه اعضای جديدكانون كاردان هاي ساختمان، اهدا شد و از اعضای هيات مديره سابق كانون كاردانهاي ساختمان  استان تجليل شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.