| کد خبر: 270075 |

برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد

نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در بخش های مختلف مسکن برگزار و برنامه های سال جدید تشریح شد.

تین نیوز

 نشست شورای مسکن وزارت راه و شهرسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی در بخش های مختلف مسکن برگزار و برنامه های سال جدید تشریح شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سه شنبه ۷ فروردین شورای مسکن به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی همراه با تمامی معاونان وی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست معاونان حوزه های مسکن و ساختمان، شهرسازی، بازآفرینی شهری ایران، شهرهای جدید، سازمان ملی زمین و مسکن، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مسکن انقلاب اسلامی و سایر بخش های مرتبط به ارائه برنامه های خود در سال پیش رو پرداختند.

مقرر شد تا سه کارگروه به منظور پیگیری مالی پروژه های در حال احداث، استفاده از ظرفیت انبوه سازان برای اجرای به موقع پروژه های در دست ساخت و پیگیری صنعتی سازی و بهره مندی از فناوری های نوین برای تسریع در اجرای پروژه ها و کیفی سازی تشکیل شود.

در این نشست، خسرو دانشجو معاون معماری و شهرسازی، علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، روح الله اکبری دستیار وزیر راه و شهرسازی و دیگر معاونان وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل معاونت ها حضور به هم رسانده و به ارائه برنامه های سال جدید در حوزه های تحت مسئولیت خود پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.