| کد خبر: 260347 |

تقویت مشارکت شرکت‌ های دانش‌ بنیان‌ در بهینه‌ سازی مصرف انرژی

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی خواستار مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان کشور شد.

تین نیوز

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در بازدید از نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران گفت: وزارت راه و شهرسازی خواهان مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان است.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، محمد مهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، از غرفه های شرکت های دانش بنیان و نوآور مشارکت کننده در نمایشگاه بین المللی بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران بازدید کرد. این بازدید با تاکید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره مندی مضاعف از ظرفیت های علمی، فناوری و دانش بنیان موجود در کشور برای تسریع در انجام ماموریت های متنوع وزارت راه و شهرسازی انجام شد.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در جریان این بازدید به مذاکرات فنی و کارشناسی با شرکت های دانش بنیان و نوآور مشارکت کننده در نمایشگاه بهینه سازی مصرف و بهره وری انرژی ایران پرداخت.

حیدری با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده توسط فناوران دانش بنیان در حوزه انرژی بر آمادگی کامل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای ارائه خدمات پژوهشی و تعامل سازنده برای رفع محدودیت های  این شرکت ها تاکید کرد.

وی  با اشاره به تأکید مکرر وزیر راه و شهرسازی مبنی بر بهره مندی مضاعف از فناوری های نوین و دانش بنیان در انجام ماموریت های خطیر وزارت راه و شهرسازی به ویژه در نهضت ملی مسکن تصریح کرد: بهینه سازی مصرف انرژی و به ویژه ارتقا بهره وری آن در بخش ساختمان کشور، همواره در دستور کار مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی است.

حیدری توضیح داد: با توجه به درخواست تعدادی از مشارکت کنندگان فناور و دانش بنیان در این نمایشگاه، جلسات مشترک کارشناسی برای رفع موانع پیش رو همچنین بهره مندی حداکثری از تجارب و پیشنهادهای ذی قیمت دانشگاهیان و صاحبنظران برگزار خواهد شد. 

وی خواستار مشارکت بیشتر شرکت های دانش بنیان و فناور برای رفع محدودیت های کشور در حوزه بهینه سازی مصرف انرژی به ویژه در بخش ساختمان کشور شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.