| کد خبر: 259745 |

واگذاری زمین به ایرانی‌ ها در جزیره ابوموسی

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان خبر داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می شود.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی از برنامه ریزی برای واگذاری زمین در جزیره ابوموسی به متقاضیان خبر داد و گفت: این واگذاری بدون در نظر گرفتن فرم ج سبز عملیاتی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ارسلان مالکی در نشست خبری حاشیه نمایشگاه صنعت ساختمان با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم 4 میلیون مسکن را طی 4 سال بسازیم نیازمند فراهم آوردن زیرساخت ارتباط بین بخش خصوصی و دولت هستیم اظهار کرد: با وجود آنکه حدود 7 هزار شرکت دانش بنیان فعال در کشور داریم اما کمتر از یک درصد این شرکت ها به حوزه ساخت و ساز و ساختمان وارد شده اند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل کم کاری های گذشته با انباشت تقاضا در بازار مسکن مواجه هستیم افزود: یکی از شاخصه های پروژه های ساخت و ساز مسکن قیمت تمام شده است با توجه به این مسئله باید بتوانیم با بهره گیری از فناوری های نوین، تولید را ارزان سازی کنیم.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با رد ادعای تامین زمین فاقد ارزش برای پروژه های نهضت ملی مسکن، گفت: هر چه زمین در اختیار وزارت راه و شهرسازی بوده را به این طرح اختصاص داده ایم و در برخی از شهرها ناچار شدیم کمبود زمین را از طریق الحاق برطرف کنیم.

مالکی همچنین در رابطه با واگذاری زمین به مردم در جزیره ابوموسی تصریح کرد: در این زمینه به هر ایرانی که متقاضی سکونت در جزیره ابوموسی باشد یک قطعه زمین واگذار می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.