| کد خبر: 227225 |

از چهره ماندگار معماری و مهندسی راه و ساختمان تجلیل شد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تجلیل از استاد محمود گلابچی در کمیسیون آموزش، گفت: معرفی و تجلیل از چهره های مانگار یک نیاز است زیرا جوانان و نسل های آینده میتوانند با چهره های فاخر کشوری آشنا شده و از آنها الگوبرداری کنند.

تین نیوز

 رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تجلیل از استاد محمود گلابچی در کمیسیون آموزش، گفت: معرفی و تجلیل از  چهره های مانگار یک نیاز است زیرا جوانان و نسل های آینده  میتوانند با چهره های فاخر کشوری آشنا شده و از آنها الگوبرداری کنند.

به گزارش تین نیوز، علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از استاد محمود گلابچی، بنیانگذار قطب علمی فناوری و معماری نمونه کشور که به دعوت وی در کمیسیون مطبوعش حضور یافته بود ضمن قدردانی از زحمات او به عنوان استاد و دانشمند علمی ایران، عنوان کرد: استاد گلابچی شاگردان موثر زیادی را تقدیم جامعه کرده است؛ ایشان همواره بر این اصل معتقد بود که دانشجویان باید به گونه‌ای تربیت شوند که در جامعه باعث افتخار شوند و همواره برای سربلندی کشور در زمینه‌های مختلف تلاش کنند.

تجلیل از چهره ماندگار معماری و مهندسى ایران

وی افزود: چرخ توسعه کشور به دست توانمند دانشمندان و چهره های ماندگار کشور برای پیشرفت ، توسعه و ارتقا ایران می چرخد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح داشت: این خاک و بوم از دیرباز محل اهل علم و دانش  بوده است و دانشمندان بسیاری در دامان خود تربیت کرده که مایه مباهات است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.