| کد خبر: 219328 |

تولید خانه‌های کوچک مقیاس پروژه‌ای تبلیغاتی است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از دغدغه ها و سوالات پیرامون طرح تولید خانه های کوچک مقیاس، سنخیت و تطابق این طرح با فرهنگ ایرانی-اسلامی است، این نگرانی وجود دارد که تولید این مساکن، مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

تین نیوز

 عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از دغدغه ها و سوالات پیرامون طرح تولید خانه های کوچک مقیاس، سنخیت و تطابق این طرح با فرهنگ ایرانی-اسلامی است، این نگرانی وجود دارد که تولید این مساکن، مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، مجتبی یوسفی با اشاره به تدوین لایحه آیین نامه اجرایی تأمین نیاز اقشار آسیب پذیر و گروه‌های هدف سازمان های حمایتی به مسکن و رفع فقر سکونتی یا همان خانه های کوچک مقیاس از سوی وزارت کشور، گفت: در چند ماه اخیر مدام اخباری درباره برنامه ریزی دولت برای تولید مسکن کوچک متراژ مطرح شده، اما هنوز بعد از گذشت این ماه ها، دولت طرح مذکور را تشریح و محورهای آن را شفاف نکرده است.

طرح تولید خانه های کوچک مقیاس بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طرح تولید خانه های کوچک مقیاس بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد، گفت: در 7 سال اخیر دولت و متولیان وزارت راه و شهرسازی هر روز از طرح جدیدی برای تولید مسکن رونمایی کردند، یک روز خبر از تولید مسکن اجتماعی آمد و روز دیگر طرح مسکن اولی ها مطرح شد، اما متأسفانه هیچ کدام به سرانجام نرسید.

وی گفت: دستگاه های اجرایی از اجرای طرح تولید خانه های کوچک مقیاس خبر می دهند، اما خروجی آن، مدل اجرایی و روش ساخت این مساکن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

یکی از دغدغه ها پیرامون طرح تولید خانه های کوچک مقیاس، سنخیت این طرح با فرهنگ ایرانی-اسلامی است

یوسفی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه ها و سوالات پیرامون طرح تولید خانه های کوچک مقیاس، سنخیت و تطابق این طرح با فرهنگ ایرانی-اسلامی است، این نگرانی وجود دارد که تولید این مساکن، مسائل فرهنگی و اجتماعی کشور را تحت تأثیر قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: طرحی مانند تولید خانه های کوچک مقیاس را نمی توان به سرعت اجرایی کرد، بلکه این مسئله باید در فضای کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد، از این رو قطعا طرح مذکور باید در کمیسیون عمران مجلس رسیدگی شود تا نقاط ضعف و قوت آن شناسایی شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.