| کد خبر: 218182 |

تاثیر جاده‌های ترانزیتی بر کاهش تصادف/کمیسیون عمران پیگیری می‌کند

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ایجاد جاده های ترانزیتی و بین شهری ایمن، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات درون شهری را در پی دارد که ما این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

تین نیوز

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ایجاد جاده های ترانزیتی و بین شهری ایمن، افزایش ایمنی و کاهش تصادفات درون شهری را در پی دارد که ما این موضوع را در مجلس پیگیری می‌کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مجتبی یوسفی با تاکید بر ضرورت بهبود وضعیت جاده‌ها، گفت: از محل جریمه تخلفات رانندگی مردم، اعتباراتی به دست می‌آید که باید درآمد حاصل از این جریمه‌ها صرف ایجاد زیرساخت‌های جاده‌ای شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای بنده جای سوال است که اعتباری که به عنوان جریمه تخلفات رانندگی از مردم گرفته شده، چرا تخصیص پیدا نمی‌کند. باید میزان درآمدی که از جریمه‌ها به دست آمده است، به مجلس ارائه داده شود تا از دولت و استانداری‌ها مطالبه کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بازآفرینی شهرها، اظهار داشت: اگر بخواهیم ساخت وسازهای شهرهای ما بر اساس استانداردهای شهرنشینی باشد، هزینه‌هایی در بردارد که هیچ شهری از کشورهای پیشرفته دنیا نیز توان آن را ندارد و این مسئله مهم تنها با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح دولت و وزارت‌های کشور و راه و شهرسازی میسر خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی تأثیر زیادی بر افزایش ایمنی شهرها و کاهش بار ترافیکی دارد، گفت: عدم ایجاد جاده‌های کمربندی باعث افزایش ترافیک و به تبع آن افزایش تصادفات و نارضایتی عمومی شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امکان از دست رفتن زیرساخت‌های شهر و همچنین تلفات انسانی ناشی از ترافیک، با افزایش ترددها وجود دارد و این مهم بر اهمیت ایجاد جاده‌های ترانزیتی و بین شهری ایمن، می‌افزاید که ما در کمیسیون عمران این موضوع را پیگیری می‌کنیم چرا که افزایش ایمنی و کاهش تصادفات درون شهری با ایجاد جاده‌های ترانزیتی محقق می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.