| کد خبر: 216412 |

آغاز شناسایی خانه‌های خالی از هفته آینده

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

تین نیوز

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، پروانه اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: بر اساس سامانه املاک و اسکان کشور قابلیت شناسایی مالکان حقیقی و حقوقی و تعداد خانه‌های خالی بر اساس کد ملی وجود دارد.

اصلانی افزود: هفته آینده از طریق این سامانه به افرادی که بیش از یک خانه دارند پیامک داده می‌شود و آن‌ها وارد سامانه املاک و اسکان کشور خواهند شد تا اطلاعات ملک خود را مشاهده و تایید و اطلاعات سکونتی را خود اظهاری کنند. در این میان خانه‌های خالی شناسایی و اطلاعات در اختیار سازمان مالیاتی قرار می‌گیرد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره افتتاح خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن در مرداد گفت: تا پایان مرداد با حضور رئیس جمهور مراسم افتتاح و تحویل واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در برخی شهر‌ها از جمله کرمان برگزار خواهد شد.

وی افزود: واگذاری گروهی زمین به متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن که یکی دیگر از برنامه‌های مهم این طرح است در پایان مرداد انجام می‌شود.

اصلانی ادامه داد: همچنین جشن اختتامیه مسکن مهر در برخی شهر‌ها و جشن افتتاح یا تحویل مسکن مهر در برخی دیگر از شهر‌ها نیز اواخر مرداد برگزار می‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.