| کد خبر: 216118 |

تفاهمنامه ساخت ۵۰ هزار و احد مسکونی در اراضی اوقافی به امضا رسید

با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تفاهمنامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در اراضی اوقافی به امضا رسید.

تین نیوز

 با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تفاهمنامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در اراضی اوقافی به امضا رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته در مراسمی با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه تفاهمنامه احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در اراضی اوقافی در محل وزارت راه و شهرسازی امضا و مبادله شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با اشاره به نگاه جدی برای تولید مسکن به عنوان یک نهضت در سراسر کشور به عنوان یک روند پایدار اظهار داشت: در همین خصوص و در ادامه تفاهمنامه‌های امضا شده، یک تفاهم با سازمان اوقاف و امور خیریه برای احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی در اراضی اوقافی امضا و مبادله شد.

وی افزود: اوقاف اراضی مرغوبی را در سراسر کشور در اختیار دارد که استفاده از این اراضی برای بحث مسکن در خیلی از شهرهایی که محدودیت زمین داریم، یک فرصت برای اوقاف و واقفین و یک فرصت برای پیشبرد اهداف وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن است.

وی ادامه داد: امیدواریم با امضای این تفاهمنامه برای احداث ۵۰ هزار واحد در اراضی اوقافی، شاهد یک تعامل فرهنگی خوب باشیم و از این طریق یک گشایش را برای خانه‌دار شدن مردم عزیز کشورمان فراهم کنیم.  

امروز تفاهمنامه احداث ۵۰ هزار واحد در اراضی اوقافی را امضا و مبادله کردیم و امیدوار هستیم که بتوانیم این تعامل و فرهنگی خوبی که وجگود دارد از این طریق یک گشایش را برای مسکن مردم عزیز فراهم کنیم.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه: این سازمان وظیفه خودش می‌داند در مسیر طرح‌های ملی حرکت کند

در این مراسم، سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه این سازمان وظیفه خودش می‌داند تا در مسیر طرح‌ها و اقدامات ملی حرکت کند، اظهار داشت: به‌طور طبیعی در این زمینه برای بارگذاری و ساخت مسکن در استان‌‌های مختلف جانمایی‌هایی انجام شده است.

وی افزود: در همین خصوص هماهنگی‌هایی با مدیران کل راه و شهرسازی‌ استان‌ها انجام گرفته و امیدواریم به این شکل بتوانیم گامی مثبت در جهت این طرح ملی برداشته و نفع آن به مردم عزیز کشورمان برسد.

خاموشی در پایان گفت: این تفاهمنامه یک نقطه شروع است و امیدواریم با ادامه دار بودن و عمل کردن به آن، در سال‌های آینده شاهد رونق بیشتر این مسیر با امضای تفاهمنامه‌های دیگر باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.