| کد خبر: 215631 |

پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن به زودی عملیاتی می شود

معاون وزیر راه از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه از عملیاتی شدن پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده با تأکید بر همکاری مؤثر و مستمر مجلس برای رفع نگرانی‌ها در بخش مسکن، یادآور شد: مجلس یازدهم در حوزه مسکن به طور فعال ورود کرده است که وزارت راه و شهرسازی از این موضوع استقبال می‌کند و در همفکری و مشارکت با نمایندگان محترم مجلس طرح‌های موضوع مسکن امیدواریم مسائل سکونتی مردم سریع‌تر و راحت‌تر حل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در خصوص میزان مبلغ ودیعه مسکن و جزئیات دیگر آن، پیشنهادهای مختلفی برای پرداخت تسهیلات مؤثر مطرح شده است اما در این خصوص نهادهای مالی کشور به ویژه بانک مرکزی با توجه به توان تأمین مالی و جامعه هدف جمع بندی لازم را خواهد داشت و جزئیات را اعلام خواهند کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی در آینده نزدیک جزئیات و شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن اعلام خواهد شد و تا اعلام رسمی رسانه‌ها از گمانه‌زنی و ارائه برخی پیشنهادها به عنوان موارد نهایی پرهیز کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: نمایندگان مجلس برای حل مشکل مسکن اهتمام ویژه دارند و در شرایط اقتصادی حاکم نیاز به انسجام و تلاش همگانی همه دستگاه‌ها و نهادها است و انتشار اخبار مشوش و کذب، مطرود و فاقد هر گونه وجاهت است.

محمودزاده در پایان با اشاره به دو برنامه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در بخش اجاره و خرید و ساخت واحدهای مسکونی، از تصویب طرح تمدید زمان اجاره در روزهای گذشته و پرداخت کمک ودیعه در آینده نزدیک خبر داد و تاکید کرد کلیات موضوع پرداخت کمک ودیعه مسکن قبلاً تصویب شده است و دستور برای اختصاص منابع و تعریف مکانیزم‌های لازم در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: اخیراً خبری با موضوع تکذیب پرداخت تسهیلات به مستأجران منتشر شده که این محتوا صحت ندارد و به زودی پرداخت تسهیلات عملیاتی خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.