| کد خبر: 183206 |

برگزاری فشرده جلسات کمیسیون ماده 5

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری فشرده کمیته فنی و کمیسیون ماده 5 شهرهای کوچک با توجه به تقاضای شهروندان در روزهای پایانی سال 97 در استان خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری فشرده کمیته فنی و کمیسیون ماده 5 شهرهای کوچک با توجه به تقاضای شهروندان در روزهای پایانی سال 97 در استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو اظهار داشت: با توجه به روزهای پایانی سال 97 و مراجعه شهروندان جهت اخذ پروانه ساخت، با هماهنگی معاون محترم امور عمرانی استانداری جلسات ویژه برای شهرهای کوچک استان برگزار تا قبل از پایان سال کلیه پرونده های این شهرها رسیدگی و تعیین تکلیف گردد.

دادجو افزود: جلسه کمیسیون شهرهای آشخانه،فاروج،درق و جاجرم با حضور اعضاء کمیسیون و شهرداران و روسای شورای اسلامی این شهرها برگزار گردید که بیشترین درخواست ها مربوط به شهرداری آشخانه با 20 پرونده در ارتباط با موضوعاتی از جمله جابه جایی و حذف گذر و اغلب درخواست ها مرتبط با تغییر کاربری بوده است که از دستور کار خارج گردید.

وی عنوان کرد: 1 پرونده وارده مربوط به شهرداری جاجرم در خصوص بررسی گذربندی مطرح و به تایید رسید و مقرر گردید جزئیات در جلسه کمیته فنی بررسی گردد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان  گفت: همچنین 7 پرونده مربوط به فاروج مبنی بر تغییر کاربری و تعریض گذر مورد بررسی قرار گرفت، و در ادامه جلسه درخواست شهروندان شهر درق در خصوص مغایرت طرح جامع با مجوز صادره از شهرداری و طرح تفصیلی مطرح و منجر به تصمیم و نتیجه شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.