◄ پیگیری مطالبات رانندگان و کامیونداران از شرکتهای حملونقلی
در پی دستور وزیر راه درباره پیگیری شکایات رانندگان و کامیون داران از شرکتهای باربری در اسرع وقت، اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی اعلام کرد: رانندگان و مالکان ناوگان حملونقل کالای برونشهری که بابت دریافت کرایه از شرکتهای حملونقل سراسری دارای مطالباتی میباشند، اطلاعات بارنامههای خود را به این اداره کل ارائه کنند.
در پی دستور وزیر راه درباره پیگیری شکایات رانندگان و کامیون داران از شرکتهای باربری در اسرع وقت، اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی اعلام کرد: رانندگان و مالکان ناوگان حملونقل کالای برونشهری که بابت دریافت کرایه از شرکتهای حملونقل سراسری دارای مطالباتی میباشند، اطلاعات بارنامههای خود را به این اداره کل ارائه کنند.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابطعمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی، اداره کل راهداری و حملونقل جادهای این استان نسبت به پیگیری موضوع مطالبات رانندگان و مالکان ناوگان حملونقل کالای برونشهری اقداماتی را با تدابیر لازم اجرا میکند.
با توجه به وصول شکایات برخی از رانندگان حملونقل کالای برونشهری در خصوص عدم پرداخت کرایه در برخی از بارهای حمل شده شرکتهای حملونقل سراسری، کلیه رانندگان و مالکان ناوگان که بابت دریافت کرایه از شرکتهای حملونقل سراسری (هاگ بار، آبادان و خلیجفارس) دارای مطالباتی هستند، ظرف مدت 72 ساعت، اطلاعات بارنامههای خود را به اداره کل راهداری و حملونقل جادهای خراسان شمالی ارسال کنند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.