| کد خبر: 177006 |

◄ پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را متوقف کرده‌اند

به‌دلیل افزایش قیمت مصالح و ...، پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب را متوقف کرده‌اند. فرهاد تجری، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بابیان این مطلب گفت: بنیاد مسکن باید پاسخگوی وضعیت نامناسب درروند بازسازی مناطق زلزله‌زده باشد.

تین نیوز

به‌دلیل افزایش قیمت مصالح و ...، پیمانکاران بازسازی مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب را متوقف کرده‌اند.

فرهاد تجری، عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس بابیان این مطلب گفت: بنیاد مسکن باید پاسخگوی وضعیت نامناسب درروند بازسازی مناطق زلزله‌زده باشد.

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از خانه ملت، تجری یادآور شد: مشکلاتی در ماه‌های گذشته درروند بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه  به‌دلیل گرانی مصالح ساختمانی و مسائل دیگر ایجادشده و برخی از پیمانکاران کار بازسازی را رها کردند.

او افزود: بنیاد مسکن پیمانکارانی را برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه معرفی کرد، اما ضمانت‌های لازم برای انجام کار از پیمانکاران اخذ نکرد و پروژه‌ها رهاشده و مردم سرگردان هستند. بنیاد مسکن باید پاسخگوی وضعیت نامناسب درروند بازسازی مناطق زلزله‌زده باشد.

تجری بابیان این‌که متأسفانه بنیاد مسکن حتی اقدام به گفتاردرمانی نکرده است، اظهارکرد:‌ با توجه به اینکه بنیاد مسکن اعتبارات دولتی مربوط به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را اخذ و عمدتاً پیمانکاران را به مردم معرفی کرده است بنابراین باید پاسخگو باشد و امور را ساماندهی کند.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس گفت: با توجه به بازدید میدانی که از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در مدت اخیر انجام شد همچنان برخی از زلزله‌زدگان در هوای سرد مجبور به زندگی در چادر و کپر هستند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.