| کد خبر: 176121 |

◄ حمایت انجمن انبوه سازان تهران از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

این انجمن به طور قاطع از مهندس اسلامی در راه رسیدن به مسند وزارت راه و شهرسازی حمایت می کند.

تین نیوز

نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران با تاکید بر اینکه برنامه مهندس اسلامی برای وزارت راه و شهرسازی برنامه جامعی است گفت: این انجمن به طور قاطع از مهندس اسلامی در راه رسیدن به مسند وزارت راه و شهرسازی حمایت می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایرج رهبر با بیان اینکه برنامه مهندس اسلامی را مورد مطالعه و بررسی قرار داده ام تصریح کرد: بعد بررسی هایی که بر روی این برنامه صورت گرفت به این نتیجه رسیدم که برنامه ارائه شده برنامه جامعی است و مطمئنا انتظار می رفت با توجه به مشکلات موجود وزارت راه و  شهرسازی هر کسی که می خواست بر مسند این وزارتخانه بنشیند باید چنین برنامه جامعی ارائه دهد.

وی با یادآوری اینکه برنامه ایشان نشان دهنده تسلط ایشان بر این حوزه است اظهارکرد:برنامه وی برنامه مناسبی است زیرا  تا ریزترین موارد در آن ذکر شده و به تفضیل به آن پرداخته شده است.

رهبر با بیان اینکه به صورت کلی اگر وزیری بخواهد در دوران وزارتش موفق باشد باید در جریان ریز مسائل مربوط به حوزه خود باشد افزود: در مجموع وزارت راه و شهرسازی هم اینک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کتد که یکی از آن ها تصدی گری دولت در بخش مسکن است البته به نظر می آید که مهندس اسلامی در بندهای این برنامه برون سپاری و سپردن تصدی گری در این حوزه را به بخش خصوصی دیده است و قرار است که تصدی گری به بخش خصوصی سپرده شود که این نکته بسیار حائز اهمیت است.

نایب رئیس انجمن انبوه سازان تهران ادامه داد:حذف تصدی گری دولت و اهمیت دادن به بخش خصوصی در بدنه دولتی باید پررنگ تر دیده شود زیرا در شرایط فعلی اقتصادی برون سپاری و تصدی گری به بخش خصوصی آن هم به صورت جدی و  واقعی، اساسی ترین مسئله ای است که می تواند در این شرایط به کمک دولت بیاید.

وی با تاکید بر اینکه اگر مهندس اسلامی بتواند برنامه ارائه شده را اجرایی کند مطمئنا فرد موفقی در مسند وزارت راه و شهرسازی خواهد بود گفت: انجمن انبوه سازان تهران به طور قطع از ایشان حمایت می کند زیرا باید افراد برای وزیر شدن از حمایت بخش خصوصی برخوردار باشند و ما هم به نوبه خود از ایشان حمایت می کنیم ولی به شرطی که بعد از تصدی گری وزارت و راه و شهرسازی ایشان این حمایت ها را فراموش نکنند.

منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.