| کد خبر: 238234 |

عوارض خروج مسافر در سال آینده همان ۴۰۰هزار تومان است

جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

تین نیوز

 سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: جزئیات لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با حضور پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه بررسی و نمایندگان سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان سوالات خود را در مورد تاثیرات حذف ارز 4200 تومانی بر کالاهای اساسی، میزان افزایش حقوق و دستمزد، نحوه افزایش یارانه‌ها، افزایش سن بازنشستگی، عوارض خروج از کشور، ایجاد صندوق پیشرفت و عدالت در استان‌ها، طرح‌های عمرانی و ... بیان کرده و به تشریح تمام جوانب تصمیمات دولت برای سال آینده پرداختند.

مفتح تصریح کرد: پورمحمدی در بحث عوارض خروج از کشور در سال آینده که طی دو روز گذشته در فضای مجازی و افکار عمومی سوالاتی را ایجاد کرده، اعلام کرد، دولت در سال 1401 میزان عوارض خروج از کشور را همان 400 هزار تومان برای هر شخص در نظر گرفته و عدد آن را افزایش نداده است و تنها دلیل ابهام ایجاد شده این است که تعداد مسافران را در سال آینده با توجه به نبود کرونا و افزایش میزان مسافرت‌ها تعیین کرده و بیشتر از دو سال گذشته در نظر گرفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.