| کد خبر: 88599 |

مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با تین‌نیوز:

◄ نقص فنی قطار در ایستگاه علم‌وصنعت بدون تلفات برطرف شد

تین‌نیوز| مدیرروابط عمومی شركت بهره‌برداری مترو تهران از برطرف شدن نقص‌فنی 15 دقیقه‌ای یكی از قطارها در ایستگاه علم و صنعت پایتخت، خبر داد.

احسان مقدم در گفت‌وگو با تین‌نیوز، با اشاره به این‌که اختلال در تردد قطارها ناشی از توقف 15 دقیقه‌ای قطاری بود با نقص‌فنی مواجه شده بود، اظهار داشت: این مشکل با تلاش مهندسان فنی دركمترین زمان ممكن برطرف شده و در حال حاضر تردد قطارها در این مسیر به صورت عادی انجام می‌شود.

به گفته وی، ساعت 7:15 یكی از قطارهای خط دو متروی تهران كه از سمت ایستگاه فرهنگسرا به سمت ایستگاه صادقیه در حركت بود در ایستگاه علم و صنعت به دلیل نقص‌فنی ناگزیر از ادامه مسیر تا ایستگاه سرسبز شده و در این ایستگاه اقدام به پیاده کردن مسافران خود کرد.

مقدم با بیان این‌که «در زمان تخلیه مسافران درایستگاه سرسبز یكی از درب‌های قطار به‌دلیل نقص‌فنی باز نشد» افزود: با توجه به این‌كه قطار بعدی در حال رسیدن به ایستگاه سرسبز بوده تعدادی ازمسافران در ایستگاه بعدی (در پایانه دردشت) از قطار خارج می‌شوند.

مدیرروابط عمومی شركت بهره‌برداری متروی تهران در پایان با تاکید بر سلامت کامل مسافران، خاطرنشان كرد: این تعداد مسافرانی كه در ایستگاه علم و صنعت خارج شده بودند در فاصله كوتاهی توسط قطار دیگر حركت خود را به سمت ایستگاه صادقیه ادامه دادند.

وی با سپاس‌گزاری از صبر و حوصله مسافران، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع و با تلاش مهندسان فنی شركت‌بهره‌برداری متروی تهران این نقص‌فنی در فاصله نزدیک به 20 دقیقه برطرف شده و درحال حاضرحركت قطارها در خط متروی تهران از سمت فرهنگسرا و بر عكس به صورت عادی درجریان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.