| کد خبر: 7130 |

قرارداد مترو آمل - تهران منعقد شده است

تین نیوز |  نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس گفت: برای 20 کیلومتر پروِژه مترو آمل - تهران با پیمانکاران شرکت آباد پارس مبلغ 77 میلیارد تومان قرار داد بسته شده است.
 
عزت اله یوسفیان شامگاه چهارشنبه در اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری تی تی آمل، بیان داشت: این پروژه در حال تجهیز کارگاه بوده و با راه اندازی این پروژه، روند توسعه شهرستان و منطقه شتاب بیشتری بخود خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به جشنواره فرهنگی تی تی گفت: هر مجموعه ای که هنر را در کنار خود حفظ کرد موفق بوده است و در تمام دنیا هر کجا هنر را به استخدام گرفته اند موفق و سربلند بودند.
 
نماینده مردم آمل با بیان این مطلب که در هیچ کجا دنیا رودخانه ای نظیر رودخانه هراز وجود ندارد،اظهار داشت: هیچ رودخانه ای جز هراز نیست که در ابتدا بتوانند ماهی سرمابی و در انتها بتوانند ماهی گرمابی تولید کنند و آمل نباید با این همه ویژه گی ها با مشکل اشتغال روبرو باشد.
 
عضو کمیسیون مفاسد اقتصادی مجلس اظهار داشت: از هفت هزار قضات کشور سه هزار قاضی مازندرانی هستند که این افتخار این استان است.
 
یوسفیان با اشاره به توفیقات مردم آمل در حوزه های مختلف بیان داشت: طبق آمار رئیس مرکز آزمون کشور، آمل در رتبه یک کشور قرار دارد.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: آمل شهر فرهنگ است و استقبال بی نظیر مردم از جشنواره تی تی نشان دهنده این است که مردم خواستار اتفاقات فرهنگی در شهرستان هستند.
 
محمد محمدی ابراز داشت: با فعالیت این جشنواره شور و شادابی دوباره در شهر ایجاد شد و مردم خواستار رخداد های تازه در آمل هستند.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: کمتر در استان اتفاق افتاده است که به یک جشنواره 645 عکس ارسال شود و در مجموع هزار و 25 نفر در جشنواره به رقابت بپردازند.
 
خسرو ابراهیم زاده رئیس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه آمل در تمامی عرصه ها پیشگام در کشور است، اظهار داشت: اداره ارشاد آمل طرحی را به شورای شهر ارسال کرد که بعد از بررسی های به عمل آمده توانستیم افتخار این را داشته باشیم که جزو برگزار کنندگان این جشنواره باشیم.
 
ابراهیم زاده بیان کرد:در سال های آینده و تا اتمام دوره چهار ساله این اعضای شورا برنامه های نشاط اجتماعی در سطح شهرستان بیشتر خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • یک ناظر مجرب طرح جامع حمل و نقل 0 0

    قرارداد پروژه ریلی آمل منعقد نشده و بهتره که منعقد نشود.

  • 0 0

    این پروژه فقط برای رای آوردن در انتخابات پیشروی مجلس میباشد وگرنه این طرح به هیچ عنوان عملی نیست

  • 0 0

    با پولی که داره صرف این پروژه میشه که سرنوشتی نداره میتوان کلی خط مترو چه در تهران و شهرستان ساخت همچینین شما نی توانید بقا این پول جاده های روستایی را احداثیا بهسازی کنید

  • 0 0

    ۱ - به نظرم این خط به سرنوشت آزاد راه تهران - شمال دچار خواهد شد ۲ - میزان مسافر روزانه این خط چه مقدار خواهد بود، توجه کنید شهر هایی نظیر پردیس(و بومهن و رودهن)، اسلامشهر، روزانه چند صد هزار نفر با تهران تبادل مسافر دارند ولی آمل چقدر نبادل مسافر داره؟ در اوج شلوغی اگر بگوییم ۹ میلیون نفر در ۲۰ روز به ۳ استان شمالی میرند، یعنی به طور متوسط ۴۵۰ هزار نفر در روز به این ۳ استان میرند! یعنی شما میگید همه این ۹ میلیون نفر آن هم بدون ماشین شخصی و با مترو همه با مترو به آمل میرند! درضمن بقیه سال این مترو باید خالی رفت و آمد کنه ۳ - فرض کنید این آدم ها آمدند آمل، شهر های دیگر را چگونه بروند ۴ - همه که مسافر میرند ترجیح میدند که با ماشین شخصی، اتوبوس، تاکسی و قطار مسافرت بروند ولی با مترو حتی نمی توانند بارشان را زیاد جابجا کنند ۵ - در حال حاضر خط تهران - قائم شهر وجود داره، که فقط نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه با آمل فاصله داره، شما میتوانید با این پول خط تهران - قائم شهر را بهسازی کنید توجه کنید که تا گرمسار این خط به دلیل قرار گرفتن در مسیر مشهد بازسازی شده و شما باید فقط از گرمسار تا قائم شهر را بازسازی کنید.

  • شهرام 0 0

    اولا احداثخط آهن حتما کار خوبی است، ولی چرا بیست کیلومتر؟ اگر ابهام زدایی بشود خیلی بهتر است، حالا که چهاربانده شدن افق نزدیکی ندارد، وعده دادن کار خوبی برای دوستان است

  • شهرام 0 0

    اولا احداثخط آهن حتما کار خوبی است، ولی چرا بیست کیلومتر؟ اگر ابهام زدایی بشود خیلی بهتر است، حالا که چهاربانده شدن افق نزدیکی ندارد، وعده دادن کار خوبی برای دوستان است

  • 0 0

    این پروژه هیچ نظریه کارشناسی پشتش نیست و فقط از طریق لابی پیش می رود.